• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • passionsblomman

    Jag konstaterar istället att vi i den här tråden nu under våren kommer att ha anledning att använda Anjasom förebild när det gäller mental styrka.

    För shit vilka veckor som ligger framför oss!

  • passionsblomman

    Som jag sa till Ninnis förut, jag undrar om det inte är dags att ta sig upp ur sanden, ställa oss bredvid varandra och hålla om oss istället.....

  • passionsblomman

    Snacka om att snudda vid höjden av pinsamhet!

    Man vill ju bara sjunka genom jorden när man ser det där....


    Ninnnis skrev 2010-02-19 12:51:06 följande:
    Haha, vad tänkte hon egentligen där? Friggebo, alltså. Obetalbart
  • lanovia 08

    *ställer mig upp borstar av sanden sållar mig i ringen och håller om alla goingar och gastar med i sången*

  • lanovia 08

    Måste skratta åt beskrivningen.

    Ja brösten kommer väl aldrig bli detsamma igen. Mina är ju bara sprängfylda just nu men vill inte tänka på hur de kommer se ut när de töms. Just nu får jag ångest när jag ammar med vänster bröstet. Det har blivit så gigantiskt stort, ser ut som en uppblåst ballong som skall smälla vilken sekund som helst. Tycker synd om tjejen som skall försöka få luft när hon suger från det.


    Hvidbrud skrev 2010-02-19 12:28:18 följande:
    På tal om tuttar... Upptäckte idag vilka hängpattar jag fått! Skulle torka mig efter dushen och böjer mig fram, ser då att tuttarna hänger typ 3dm ner och det är som en tennisboll i en strumpa- helt löst och tunt mot kroppen sen klumpen längst ner med mjölken... blä! Ställer jag mig upp liknar jag en planka med stor mage typ. Tack du människa som uppfann bh'n!
Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan