• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Ninnnis

    Usch då, Daa, vad trist att du mår sämre. Motervärmaren först, så hinner bilen bli varm medan du äter?

    Förresten, menar du att det inte ens finns en mikroskopisk chans att simmarna kan ha lurpassat på äggen vid ÄL? I så fall ska jag sluta tjata, men jag måste bara kolla...

    *krya på dig kramar*

  • Daa

    Ninnis, om du undrar ifall min make och jag haft sex, så går det bra att fråga rätt ut.

    (men ja, det finns en mikroskopisk chans . Och det ska vi inte prata om, för som mina tuttar beter sig kan man mycket väl tro att det är bebis på gång och jag vill inte ha några griller i huvudet )


    Ninnnis skrev 2010-02-19 11:41:33 följande:
    Usch då, Daa, vad trist att du mår sämre. Motervärmaren först, så hinner bilen bli varm medan du äter?Förresten, menar du att det inte ens finns en mikroskopisk chans att simmarna kan ha lurpassat på äggen vid ÄL? I så fall ska jag sluta tjata, men jag måste bara kolla... *krya på dig kramar*
  • Ninnnis

    Hej alla, förresten!

    Eftersom jag har passat på att gå tidigare, varit ledig och kommit senare om vartannat den här veckan har jag blivit helt dagvill. Igår trodde jag det var måndag idag, det var mycket trevligt att inse att det faktiskt är fredag

    Jag har fått order om att reducera mina övertidstimmar, så jag passade på att ta somvorgon och komma en timme senare idag också. Och igår eftermiddag og vi en morfar i soffan alla tre. Trots all bonussömn har jag huvudvärk idag, men det är kanske bara anspänning.

    Ikväll blir det skaldjursfrossa med ostbricka, ackompanjerat av vitt vin och OS. Imorgon är planen att långpromenera i skogen och grilla korv, men om vädret är dåligt kanske vi skjuter på det till söndag. Skönt med en oplanerad helg med tid till en massa OS

    *sällar mig till skaran som hyllar Anja Pärson*

  • Ninnnis
    Daa skrev 2010-02-19 11:49:24 följande:
    Ninnis, om du undrar ifall min make och jag haft sex, så går det bra att fråga rätt ut. (men ja, det finns en mikroskopisk chans . Och det ska vi inte prata om, för som mina tuttar beter sig kan man mycket väl tro att det är bebis på gång och jag vill inte ha några griller i huvudet )
  • Ninnnis

    Daa, då kör vi den gamla vanliga, att jag visslar, hoppas och håller tummatna, medan du ignorerar. Ok?

  • Daa

    Oj. Har jag missat att hylla Anja Pärsson?

    Helt otroligt hur man kan komma igen mentalt så snabbt och åka hårt i samma backe som man dagen innan kunde ha slagit ihjäl sig i. Jag hade nog hyllat henne även om hon inte tagit bronset, för prestationen hade varit beundransvärd ändå.

  • Daa
    Deal.

    Fast det är svårt att ignorera att jag inte får plats i mina behåar och att det gör ont när jag skakar paketet med frukostfilen.
    Aha! Där har vi fördelen med att vara förkyld och ha riktigt ont i halsen: om jag tycker nog mycket synd om mig själv för det, så kommer jag inte ha tid att tänka på annat som försigår i kroppen.
    Ninnnis skrev 2010-02-19 11:54:16 följande:
    Daa, då kör vi den gamla vanliga, att jag visslar, hoppas och håller tummatna, medan du ignorerar. Ok?
  • Ninnnis

    Risker hade kanske annars varit att hon hade blivit rädd för fartgrenar och att det med tiden hade vuxit sig större och större. Lite som att ramla av en häst, det är bättre att hoppa upp direkt igen. Men med tanke på hennes smärtor hade jag förväntat mig att hon bara med nöd och näppe skulle ta sig ner, liksom bara för att ha gjort det. Men att åka som hon gjorde i både störtlopp och slalom och ta brons, det är imponerande!

  • Ninnnis

    *visslar*


    Daa skrev 2010-02-19 11:57:42 följande:
    Deal. Fast det är svårt att ignorera att jag inte får plats i mina behåar och att det gör ont när jag skakar paketet med frukostfilen.
Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan