• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Sonja68

    Grattis till alla och grattis sverige o Björn Ferry.
    hinner inte skriva annat än HEJ svejs, nu drar jag till fjällen! Ha de bra, vi hörs när jag kommer hem.
    Ska bl.a. till Anja och Ingemars hemtrakter, tjoho!

  • lanovia 08

    Oh det vattnas i min mun när jag läser vad ni skall äta Ninnis. Ni vet verkligen att sätta guldkant på en vanlig vardag.
    Mmm rödvin. Snart kanske jag vågar ta ett glas. Smakade faktiskt lite i helgen men vågar bara ta några munnar. Känner att jag är extremt lättpåverkad och vill verkligen inte hantera Lillan påverkad.

  • lanovia 08

    Jag har ingen aning om vad jag får att äta idag. Kommer hit några kompisar och de var mycket bestämda på att de skulle ha med sig mat till oss. För så skall man minsann göra när man hälsar på nyblivna föräldrar. Jag försökte protestera lite lätt men de envisades och jag kände att de gärna fick vinna kampen. Känns lyxigt att få middag levererad.

  • lanovia 08

    Andra dagen som maken jobbar och känner faktiskt att jag klarar av situationen själv. Nu har iof mina föräldrar varit här men ändå.

  • Villemoa

    Grattis igen till Jenny och Blompojken!

    Grattis också till namnsdagsbarnet

    Fin trådstart Daa

    lanovia: vad snälla kompisar du har som kommer med mat! Hur går det med lilla E?

    Själv sitter jag och väntar på att mannen ska komma hem med pizza, vi måste ju fira Sveriges två OS-guld

  • Daa

    Ninnnis skrev 2010-02-17 12:29:10 följande:


    Hoppas eftermiddagen blir så produktiv som du önskar
    Det blev inte så produktivt, är jag rädd. Först blev jag störd av omständigheter som faktiskt inte kommer an på mig själv. Sedan jobbade jag på men ställde till det så det blir till att göra om imorgon och då blev jag på dåligt humör (har märkt ganska så tydligt att stubinen är kortare och toleranströskeln mycket lägre sedan MF nr 2. )
    Lägg därtill en härlig förkylning som verkar vara på gång så blir eftermiddagen mer besvärlig än konstruktiv.
    Men imorgon kan vi säga att imorgon är det fredag.
Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan