• Ore

    Vi fortsätter blanda och ge

    I över tre år har det diskuterats i denna tråden (och de allra flesta har alltså hunnit gifta sig och även fira några bröllopsdagar). Mycket har vi hunnit prata om, men vi är långt ifrån klara, och en del ämnen återkommer vi ständigt till.

    En stor del av tråden handlar om barn, vi väntar med spänning på de barn som ska födas, och vi hoppas på många flera plus eller andra former av barnbesked

    Men även om barn är en helt underbar del i livet, så är de inte allt. Vi är även duktiga på inredning, alkoholhaltiga och icke alkoholhaltiga drycker, bakning, blommor, husdjur, resor, fäktning, shopping, blygdläppsklämmor, nypåhittade svordomar, kontorsstolsrace och mycket annat. Så här gäller det att vara beredd på det mesta, från högt till lågt, och allt som oftast i ett rasande tempo!

    Även om vi är ett väl sammansvetsat gäng, som gärna träffas även IRL, så finns det alltid plats för fler. Den obligatoriska presentationen som vi "kräver" är skostorlek, favoritchoklad, ungefär var i landet man bor och hur det står till på barnfronten (antal barn man har, hur långt gången man är i graviditet eller hur länge man försökt bli gravid).

    Förra tråden landade på över 10 000 inlägg, så nu satsar vi mot 11 000 eller mer!

    Skål för våra fortsatta diskussioner

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-26 18:45
    Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3582689.html

  • Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge
  • Lapinette

    Här kom min kollega som suttit i möte med ett superfett, sockrigt wienerbröd. Oj, oj!!! Superbra att mätta hungern med. Annars föredrar jag också ägg och bacon. Äter ju det till frukost varannan dag.

    För er som inte vet vem Ari är.

  • snaily

    Nu ska jag göra något vettigt en stund, typ ligga i soffan och kolla på en eddie-dvd. (Vad som är vettigt när man är sjukskriven skiljer sig något mot vad som kallas vettigt annars. )

  • nennesjuttioåtta

    oupsie
    nu har jag ignorerat dina inlägg om London tillräckligt länge , AAAAAAAAH vad mysigt!!!! Hopas frukosten är bra!

  • Lapinette

    Oupsie - är det jobb eller semester i London?! Ursäkte känner mig totalt insöad ... hänger inte alls med.

  • Telis

    nenne förresten, ska ni göra KUB eller när blir nästa UL för er?

  • MSW

    Här kommer jag med lite ego som kanske inte passar helt ihop med free-fuck!

    Inget mer kräks här! Men lite si och så med natt sömnen! Han är ganska pigg, men åt inte så mycket till frukost (men han åt saltgurka och har fått behålla den, så det är nog lugnt.. Hoppas jag!) Vi skulle prata med dagis imorn igen om han får komma eller inte.. Själv lutar jag åt att det nog var pga slem som han kräktes! Hörde att han låg och rosslade rätt rejält innan kräket kom, men sen går det juh magsjuka så man vet juh inte...

  • MSW

    Jag har heller ingen ff-lista.. Men jag hade kunnat tänka mig ha med Herr Depp på den.. Fast han är inte alltid snygg!

    Sen skulle jag kunna ta med Herr Winnerbäck också! Kanske inte så mycket för hans utseende, utan mest för att han har en sådan härlig röst!

    Sen gillar jag verken Leo eller Freddie.. Och när alla mina vänner dreglade över Josh Harnet (?) i Pearl Harbor tittade jag mer på Ben Affleck..

    Annars tycker jag det är såå sexigt med kostym och allmänt välvårdat uppklätt!

  • nennesjuttioåtta

    oooh nej, gillar inte Freddi, han ser ut som en alien. Men däremot Torres, ooh lala!

  • nennesjuttioåtta

    Ttelis
    tror inte vi gör KUB, de har inte ens frågat oss heller. Så nästa blir stora UL men det är ju aplänge dit!

  • MSW

    Åh, har en liten orkan jämte mig på skrivbordet! A heter den och det följer total förödelse där han drar fram!!

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge