• viktualia

    Det blev visst en 15:e tråd också

    .... så här precis i början av det nya året slår vi runt med en 15:e tråd minsann!

    Välkomna tillbaka alla trådpladdrare!

  • Svar på tråden Det blev visst en 15:e tråd också
  • MuffinsTönt

    mc
    japp, familjelblogg´- "familj". Det är en anonym blogg där jag ventilerar och spyr på allt och alla. Då menar jag inte att jag hänger ut folk med namn och bild utan att skriva fritt utan att behöva va rödd föratt trampa på några tår.

    Däremot så skrev jag om en övernattning hos en kompis som snarkade. han läste det i bloggen och började gapflabba. Tur det!

    kan inobxa dig adressen om du vill.

    Jag hatar när det är surt och frätande efter man har spytt...

    Vickan, har du fortf åksjuka/gravid-illamående?

  • mc2

    Vickan: Hihi, jag skulle aldrig klara av att vara gravid. skulle gå runt och tro att jag skulle spy varje sekund. Vet ni tjejer... Ni är fantastiska som klarar av att vara gravida! Det verkar huuuuur jobigt som helst! Iofs individuellt. Min fru har inte spytt så mycket utan haft andra krämpor. Enda plusset med det är att jag fått vara hemma och VAF'at (Vård Av Fru). :D

    Hoppas inte du mår för dåligt och att allt blir bra igen när knodden är ute. Här kommer en mag- och hormonlugnande *kram*.

  • mc2

    MT: Hihi. Bra att du har vänner som kan ta lite gliringar. ;) Fast man vet ju aldrig.

    Vi har också en familjeblogg fast den är rätt plain, kanske tråkig. Mest för våra släktingar som flyttat utomlands och våra vänner som bor en bit bort. Och så blir det ju lite som en barndagbok och frugan har den som en memo för sitt scrapbookande. :)

    Gärna, så kan jag skicka vår om du vill. Men som sagt, inget roligt att läsa. Fast ibland rä det kul att läsa om andra familjer och kanske få pysseltips, etc. :)

  • mc2

    Vilken snömorgon det är i Fjollträsket idag. Glas att jag åkte tidigt till jobbet för idag var det snorhalt... ända tills man kom till Järfälla kommun där de SANDAR istället för att salta. Vipps så var det bättre vägförhållande. :)

    Ha en bra dag!

  • viktualia

    Jag spyr fortfarande med mycket mer sällan.... åksjuk blir jag alltså fortfarande.. Åt medicin rätt länge men nu har jag slutat. Det funkar ändå, även om det är tröttsamt att må illa.

    Och idag har vi varit på studiebesök på BB. SHIT vad har jag gett mig in på?!??!?!

    *går och gömmer mig*

  • MuffinsTönt

    mc2
    Jag följer en damiljeblogg av en slump och sen har det lunkat på. Fastän jag inte känner dem.

    vickan
    Det är snart alltså?

    Anne
    Har du lyckats klona dig själv?

  • MuffinsTönt

    RK ska ordna en välgörenhetsgala här i stan. Två faktiskt men jag har bara anmält mig till det ena. Nu lättas mitt samvete lite ang skänk pengar till Haiti.

    Vickan
    Shit, det är såå snart alltså. *darrar lite på knäna lite åt dig*

Svar på tråden Det blev visst en 15:e tråd också