• mammacatta

    Äntligen Fredag del 19

    Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-18= 28886 inlägg

  • Svar på tråden Äntligen Fredag del 19
  • janos

    Ja, jag är väldigt inställd på att längtan kommer att vara stor och tystnaden här hemma kommer att vara enorm.
    Maken och sonen åker fre-fre. Mamma kommer upp lör-tis och hjälper mig med lite mat och som sällskap. Hon är toppen min mamma!!!


    Gable skrev 2010-01-07 15:25:13 följande:
    Huvva va kallt! Det är nog bra för er alla 3 att de reser bort och du får lite lugn och ro. Var beredd på att du kommer att läääääängta. Det är alltid värre att vara kvar hemma och de andra är borta. KRAM på dig vännen!!! Snart är det över och din bebbe ute. Nu är det bara din och Hildes vi väntar på... Och väntar och väntar och väntar
  • mammacatta

    Jag som tyckte -20 här var jobbigt och att -26 i trakten var ruggugt jobbigt!
    janos skrev 2010-01-07 11:30:35 följande:
    Brrrrrrr! -32,4 grader. *längtar efter sommaren*Har jag berättat att maken och sonen åker till solen en vecka? Dom ska sola och bada och ha det bra tillsammans, medans en tjock och less mamma ska ligga på soffan och längta efter dom
    Men du behöver vila, tänk inte så mycket på var de är.
  • janos

    Förrgår: -30
    Igår: -22
    Idag: -2

    Snacka om kontraster! Idag ska vi ta oss ut i pulkbacken och njuta av lite friskluft.

  • Fru Hilde

    hmm natten mot lördag hade vi 27- vilken vargavinter vi har fått i år!

  • mammacatta

    Märklig.
    Jag har sett kort på Wilma, guuuu vilken söt bäs det är!

  • janos

    Vart har du sett henne? *nyfiken ju!*


    mammacatta skrev 2010-01-11 13:39:36 följande:
    Märklig.Jag har sett kort på Wilma, guuuu vilken söt bäs det är!
Svar på tråden Äntligen Fredag del 19