• mammacatta

    Äntligen Fredag del 19

    Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-18= 28886 inlägg

  • Svar på tråden Äntligen Fredag del 19
  • Fru Hilde
    janos skrev 2010-01-04 13:48:19 följande:
    Äh, jag passar på att ta 400 när jag ändå är här! TAck för den!
    Vassego!
  • mammacatta

    Ååååååååååå, en liten Wilma!

    Grattis så jättemycket till det äpv! Kanske du kan tänka dig att mejla lite kort på underverket? Kram!

    Ja, anne. Det är bara du som saknar avkomma i dagsläget.

  • janos

    Hemkommen från mvc. Bm konstaterade att bebisen ligger redan nu med huvudet nedåt, men är fortfarande ruckbart och kan därmed flytta på sig igen. Bm kommentar var: Du ska nog se att bebisen kommer tidigare. (man kan ju alltid hoppas).

    I söndags gick vi in i v.32!

  • janos

    Huvva! Ikväll är det kallt. Vi gick ut på em och då var det "bara" -16 grader. Nu är det nästan -26 grader och det sjunker fortfarande.

    Rattmuff på!!!

  • janos

    Jag gissar på att ni har det lite bättre.......och jag är inte säker på att jag vill höra hur bra det är hos dig.

    anne på grönkulla skrev 2010-01-06 21:14:05 följande:


    Hugaligen, det låter ruggigt kallt hemma just nu...
  • janos

    Brrrrrrr! -32,4 grader. *längtar efter sommaren*

    Har jag berättat att maken och sonen åker till solen en vecka? Dom ska sola och bada och ha det bra tillsammans, medans en tjock och less mamma ska ligga på soffan och längta efter dom

  • Gable
    janos skrev 2010-01-07 11:30:35 följande:
    Brrrrrrr! -32,4 grader. *längtar efter sommaren*Har jag berättat att maken och sonen åker till solen en vecka? Dom ska sola och bada och ha det bra tillsammans, medans en tjock och less mamma ska ligga på soffan och längta efter dom
    Huvva va kallt! Det är nog bra för er alla 3 att de reser bort och du får lite lugn och ro. Var beredd på att du kommer att läääääängta. Det är alltid värre att vara kvar hemma och de andra är borta. KRAM på dig vännen!!! Snart är det över och din bebbe ute. Nu är det bara din och Hildes vi väntar på... Och väntar och väntar och väntar
  • Gable

    Stort grattis Äpv till lilla Wilma! När får vi se bilder?!

    Kram till hela familjen!!!

Svar på tråden Äntligen Fredag del 19