• mammacatta

    Äntligen Fredag del 19

    Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-18= 28886 inlägg

  • Svar på tråden Äntligen Fredag del 19
  • Fru Hilde

    Ja Janos jag har ledsnat. Det är alldeles för långt kvar tycker jag. Måste pga rethosta sitta upp i soffan och sova om nätterna. Är måttligt less just nu och idag är jag fullkomligt orkeslös. Dottern är tyvärr alldeles för pigg och maken är pysslig hemma och tycker att jag ska kunna orka mer än jag gör.... *morr*

    Har en himla massa sammandragningar och tyngd neråt också så det känns som om bebbe är på väg, men det är bara fuskisar och lika bra är väl det för än så länge är han inte färdigbakad. Men i mina mörkaste stunder har jag lust att ge magen en rejäl omgång så den ger sig iväg...

  • janos

    Jag förstår vad du går igenom Hilde! Vi får stötta varandra dom sista veckorna.

    Jag är mest less just nu, på hur mycket denna sjukdom/diagnos/tillstånd påverkar min familj. Maken har varit så deppig idag, pga att jag mår så illa och inte orkar något.

    Nu ska jag rycka upp mig resten av kvällen och hoppas att vi får ett gott slut.

    Önskar er alla en riktigt trevlig nyårskväll!!!

    .....och grattis till dom som vill ta åt sig! Kram

  • Fru Hilde

    Gott nytt år!!!

    vi hade en jättetrevlig nyårsafton och jag mådde förhållandevis ok. Barnen trivdes jättebra och lekte för fullt hela tiden. Bråkade och slogs lite mellan varven, men det är ju som det brukar och så glömmer de ju allt efter fem minuters skrik o tandagnisslan och är världens bundisar igen

    Idag är jag trött, men maken är "tröttare" ... jag har just knuffat upp honom ur sängen.

  • janos

    Vad roligt att du fick ha en trevlig nyårsafton och att du fick må bra.
    Fru Hilde skrev 2010-01-01 11:47:01 följande:


    Gott nytt år!!! vi hade en jättetrevlig nyårsafton och jag mådde förhållandevis ok. Barnen trivdes jättebra och lekte för fullt hela tiden. Bråkade och slogs lite mellan varven, men det är ju som det brukar och så glömmer de ju allt efter fem minuters skrik o tandagnisslan och är världens bundisar igen Idag är jag trött, men maken är "tröttare" ... jag har just knuffat upp honom ur sängen.
  • Cybermamman

    Hoppas att ni alla hade ett trevligt firande igår,
    God fortsättning på det nya året alla mina vänner

    Har ni fått någon snö? Nej, jag tänkte väl det för någon har lastat av alltihop här ute på vår garageinfart.

    Här var det betydligt lugnare nyårsfirande än förra gången, det kändes bra. Tack janos

  • anne på grönkulla

    Gott Nytt år tjejer! O äntligen fredag dessutom!

    Vad hör jag, finns det nykomlingar?

    Här är vi förlorade i tredje säsongen av Tudors, o imorrn kommer svärmor, hur ska detta gå?

  • mammacatta

    Nyår var kanon!
    Vi var 16 pers och ungarna lekte skitbra hela kvällen!

    Jag ska fajtas med SB i några dagar framöver, hon fyllde ju 60 på juldagen och det ska firas den 5e.
    Jag var sååååå trött igår, fattar inte var karln fick ork att skotta ifrån. Det kom lätt en halvmeter under dagen.

    Men jag misstänker att knäckis kommit, annars hade vi sett nåt inlägg om att h*n inte kommit.

    Gott nytt år på er underbara människor!

  • janos

    Här var nyår lungt. Vi var hemma och åt gott.

    Jag misstänker också att knäckis har tittat ut, då mamman inte har tittat in på några dagar. Hoppas att allt har gott bra för dom.

  • äntligen på väg

    Jaaaa Knäckis har kommit ut och heter numera Wilma . Hon är en helt underbar liten varelse som kom ut den 30 dec kl 05.51 efter trassligt förlossningsförsök samt akutsnitt. Men allt gick bra och nu har vi kommit hem och hela familjen mår fin-fint .

    Tack för all stöttning på vägen!

    ...och god fortsättning på nya året!

Svar på tråden Äntligen Fredag del 19