• mammacatta

    Äntligen Fredag del 19

    Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-18= 28886 inlägg

  • Svar på tråden Äntligen Fredag del 19
  • mammacatta

    Ingen knäckis alltså.
    Nu har jag vinkat av tyrrann-martyren. Jag känner irritation på att hon lyckas förstöra så mycket bara genom sin blotta närvaro.

  • Fru Hilde
    mammacatta skrev 2009-12-27 13:04:17 följande:
    Ingen knäckis alltså.Nu har jag vinkat av tyrrann-martyren. Jag känner irritation på att hon lyckas förstöra så mycket bara genom sin blotta närvaro.
    MC du får ta glömskepiller... nä men ärligt talat finns det ingen chans att förbättra situationen?

    ÄPV Jag födde i Varberg förra gången. Då visste jag ju att jag skulle ha planerat snitt och kunde därför välja sjukhus på ett annat sätt. Har bara gott att säga om Varberg så kan du välja så ta det! Den här gången ska jag ju förhoppningsvis föda vanligt och då funkar det inte med en timmes åktid till sjukhuset Jag har ungefär lika långt till Borås och Östra, men har valt att föda på Östra. Det blir en tio minuters skillnad i åktid, men jag tror det är värt det.
  • mammacatta

    Nej, det finns ingen ljusning. Tvärtom verkar senilitet vara en bra grogrund för ökad intolerans och självgodhet.

  • Fru Hilde

    MC om inte annat så betyder ofta ökande ålder att sådana egenskaper som tidigare alltid innehafts, de finslipas och tydliggörs .... så är det med min mormors rasism... den har alltid funnits där men vid 92 års ålder finns inga hämningar längre.

  • Gable

    Hör och häpna - min jul var riktigt, riktigt, RIKTIGT, trevlig! Kan inte för mitt liv komma ihåg en sån bra och gemytlig julafton.

    Jag tror själv att jag fortfarande är i chock.

    Vi ska nog t o m göra om det nästa jul.

  • Gable

    Och jag kan inte låta bli att tänka tanken att när jag sitter här framför datorn, kanske knäckis har kommit?! Eller är på väg?!

    Jag väntar och väntar...

  • Gable

    Kram!


    mammacatta skrev 2009-12-27 13:04:17 följande:
    Ingen knäckis alltså.Nu har jag vinkat av tyrrann-martyren. Jag känner irritation på att hon lyckas förstöra så mycket bara genom sin blotta närvaro.
  • mammacatta

    Man får gratulera!


    Gable skrev 2009-12-28 23:36:34 följande:
    Hör och häpna - min jul var riktigt, riktigt, RIKTIGT, trevlig! Kan inte för mitt liv komma ihåg en sån bra och gemytlig julafton.Jag tror själv att jag fortfarande är i chock.Vi ska nog t o m göra om det nästa jul.
  • janos

    Hemma i norr igen! Allt har gått bra. Vi flög ner och åkte tåg hem. Lung och skön jul med nära och kära.

    Tyvärr har mitt illamående inte varit så snällt med mig sista dagarna. "Bara" nio veckor kvar!

Svar på tråden Äntligen Fredag del 19