• mammacatta

    Äntligen Fredag del 19

    Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-18= 28886 inlägg

  • Svar på tråden Äntligen Fredag del 19
  • Fru Hilde

    God Jul! Nu är det JUL!!! Tjohoo och julskinkan står i ugnen... kommer vara vaken tills dess den är genomstekt... sedan ska jag krascha i sängen. Gissar att dottern kommer väcka oss vråltidigt för att försöka övertala oss till att få öppna paketen

  • Cybermamman

    Önskar alla mina underbara, ovärderliga Fredagsvänner (i vått och torrt i glädje och sorg)och deras familjer inräknat de som inte tittat ut än

    En riktigt underbar och härligt GOD JUL!

    Stora julkramen till er alla.

    //Cm

  • Fru Hilde

    God Jul på dig också CM

    Här har julafton varit väldigt avslappnad och mysig. Hur trevlig som helst och min SB var absolut ingen SB idag... var jättetrevlig, avslappnad och var inte ett dugg självömkande. Önskar att hon kunde vara så jämt. Funderar på om min mor och makens mor tar vartannat år på svårskalan

    Ha det gott allihop!!!

  • mammacatta

    En gor jul och en jättegod fortsättning önskar jag er alla! Här är det den bästa julen EVER!

  • äntligen på väg

    God fortsättning!
    Låter som julen varit bra för er

    Min har oxå varit bra trots att jag bara varit hemma pga förkylning. I morgon blir det dock julklappsspel hos min mor med alla mina syskon (vad köper man för kul för 25kr??) och därefter kalkonmiddag hos svärisarna. Trevligt

    Maken hade verkligen gått lös på julklappshandeln i år . (Kan ha att göra med att en viss sportbutik stänger ner och säljer ut alla varor . Jag fick jacka, mössor, vantar, underställ (tror han tycker att jag behöver ut och röra på mig när Knäckis kommit), ett spel till Wii (har förgyllt julen lite extra) och så som grädde på moset ett presentkort på ansiktsbehandlig . Ska bli så skönt att få känna sig lite fin igen när allt vatten gått ur kroppen. Har en dubbelhaka som skulle få vilken blodhund som helst att bli avundsjuk!

  • mammacatta

    Ingen knäckis IRL alltså.
    Vilken väntan!
    Mina kamrater fick på juldagens morgon.
    De hade 17e som datum.

    äntligen på väg skrev 2009-12-25 16:20:15 följande:


    God fortsättning! Låter som julen varit bra för er Min har oxå varit bra trots att jag bara varit hemma pga förkylning. I morgon blir det dock julklappsspel hos min mor med alla mina syskon (vad köper man för kul för 25kr??) och därefter kalkonmiddag hos svärisarna. Trevligt Maken hade verkligen gått lös på julklappshandeln i år . (Kan ha att göra med att en viss sportbutik stänger ner och säljer ut alla varor . Jag fick jacka, mössor, vantar, underställ (tror han tycker att jag behöver ut och röra på mig när Knäckis kommit), ett spel till Wii (har förgyllt julen lite extra) och så som grädde på moset ett presentkort på ansiktsbehandlig . Ska bli så skönt att få känna sig lite fin igen när allt vatten gått ur kroppen. Har en dubbelhaka som skulle få vilken blodhund som helst att bli avundsjuk!
  • Fru Hilde

    hmm ÄPV köp en påse godis för 25kr

    Idag har vi varit ute i snön o lekt. Jag är helt mör, men det är det värt. Dottern har fått tolka på pulka efter häst och sedan fått rida. Hon skrek som en stucken gris när vi skulle åka hem för hon ville ju inte avsluta allt kul, men ögonen gick i kors så det var nog dags att avsluta Nu sitter far och dotter och spelar hennes nya dataspel. Går man på diskussionerna och ljuden från datorn så har de riktigt roligt.

    När är sista datum för knäckis att titta ut självmant?

  • Fru Hilde

    Glömde en grej.

    Idag är det tolv år sedan jag och maken blev tillsammans. vi firar med att trivas ihop var och en på sitt håll, jag vid datorn och han i verkstaden

  • äntligen på väg

    Grattis till 12 år herr och fru Hilde

    Har inte fått nåt sista datum för Knäckis att titta ut, men vi ska träffa BM på tisdag och jag hoppas vi kan planera in en igångsättning direkt efter nyår.

    Igår var vi inne på förlossningen en sväng. Blev så orolig när Knäckis inte rörde på sig trots de vanliga knepen med att dricka kallt, duscha varmt, knuffa på magen osv. Allt såg iaf bra ut och det visade sig att jag hade sammandragningar oxå . Dem kände jag inte ens! Så kroppen håller iaf på och förbereder sig.

    Hilde: vilket BB blir det för dig? Själv har jag riktat in mig på Varberg, om det inte blir jätteakut för då har vi närmare till Mölndal.

Svar på tråden Äntligen Fredag del 19