• mammacatta

    Äntligen Fredag del 19

    Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-18= 28886 inlägg

  • Svar på tråden Äntligen Fredag del 19
  • janos

    *peppar peppar, ta i trä* Jag tycker att sista dagarna har varit mycket bättre. Nu börjar jag vilja göra lite och slipper må så dåligt.

    Det är min sista vecka som halvt sjukskriven, så från nästa vecka ska jag försöka att jobba helt igen. Hoppas att jag inte gör något dumt.

    Kram på er!

  • Fru Hilde

    Vad bra Janos

    Här är det inte så lysande. Jag ligger plakat i sängen med huvudvärk, illamående och ont i huden. Ligger och väntar på att min BM ska ringa för jag tror att det börjar bli hög tid att kontrollera blodtryck, Hb m.m. eller så har jag en långvarig miniflunsa....

    Förlåt att jag gör om denna trevliga tråd till klagotråd...

  • janos

    Fru Hilde skrev 2009-11-24 13:22:39 följande:


    Här är det inte så lysande. Jag ligger plakat i sängen med huvudvärk, illamående och ont i huden. Ligger och väntar på att min BM ska ringa för jag tror att det börjar bli hög tid att kontrollera blodtryck, Hb m.m. eller så har jag en långvarig miniflunsa.... Förlåt att jag gör om denna trevliga tråd till klagotråd...
    Åh, vad tråkigt Hilde! Hoppas att bm hör av sig snarast och att du får hjälp. Tänker på dig! Kram
  • Fru Hilde
    janos skrev 2009-11-24 14:32:51 följande:
    Fru Hilde skrev 2009-11-24 13:22:39 följande:Åh, vad tråkigt Hilde! Hoppas att bm hör av sig snarast och att du får hjälp. Tänker på dig! Kram
    Tack! Jag fick en tid imorgon så det är ju bra. Nu ska jag bara få min sura karl att begripa att jag faktiskt är dålig! Han beter sig som om jag bara ska kunna hoppa upp närsomhelst och ta hand om dottern, medan hans egen tid är helig. *morrar dovt* Han arbetar hemma idag och jag tycker faktiskt att han kan välja att ta en längre arbetsdag och avbryta nu i eftermiddag. hmmm just nu är dotter snäll och tyst men man vet aldrig...
  • mammacatta

    *tittar in*
    Sjuklingar!
    Krya på er, jag är hemma idag men snoriga ungar.
    stop.

  • äntligen på väg

    Hur går det för er allihop med influensor, illamående och förkylningar?

    *Kramar*

  • Fru Hilde

    äntligen på väg skrev 2009-11-26 08:34:10 följande:


    Hur går det för er allihop med influensor, illamående och förkylningar?*Kramar*
    Tror vi hoppar över hur jag mår idag... Hur mår du själv? Känns det som du vill bli av med magen snart?
  • äntligen på väg

    Hilde: Ajdå, låter som du fortfarande har det jobbigt, krya på dig! Ja, nu börjar jag bli klar med magen känner jag, så nu får h*n gärna komma ut. Fom idag räknas det inte längre som för tidigt om h*n föds, även om det eg är tre veckor kvar .

    Anne: Det låter helt underbart!!

Svar på tråden Äntligen Fredag del 19