• mammacatta

    Äntligen Fredag del 19

    Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-18= 28886 inlägg

  • Svar på tråden Äntligen Fredag del 19
  • anne på grönkulla

    Jag spännande i helgen? Näe... men funderar på att planera en hemresa på vårvintern lagom till en konsert i Stockholm?

    Jag var på shoppingutflykt i grannmetropolen igår, faktiskt, det var ganska trevligt - ska nog göra om det några gånger framöver, för man hinner sådär på en dag.

  • mammacatta

    Hilfe bananer, dit vill jag åka med! Min enda orsak till att åka dit är för världens häftigaste arkitektur.
    Jag är en nörd, jag veeeet...

    anne på grönkulla skrev 2009-11-21 08:58:44 följande:


    Jag spännande i helgen? Näe... men funderar på att planera en hemresa på vårvintern lagom till en konsert i Stockholm?Jag var på shoppingutflykt i grannmetropolen igår, faktiskt, det var ganska trevligt - ska nog göra om det några gånger framöver, för man hinner sådär på en dag.
  • mammacatta

    Åkej, jag ska bara vinna lotto först. Sen kommer jag!
    anne på grönkulla skrev 2009-11-21 09:40:22 följande:


    Du är så välkommen, jag funderar på söndag om en vecka nästa gång!
  • janos

    VAd roligt med så mycket aktivitet sista dagarna.

    På onsdag ska jag och några tjejer på julkonsert och se Shirley Clamp, Sanna Nilsen, Sonja Aldén och Måns Zelmerlöw. Hoppas att det blir en trevlig kväll.

  • mammacatta

    Det blir nog bästa nånsin.
    Ville se den med men det är inte läge för sånt här.


    janos skrev 2009-11-21 14:14:36 följande:
    VAd roligt med så mycket aktivitet sista dagarna.På onsdag ska jag och några tjejer på julkonsert och se Shirley Clamp, Sanna Nilsen, Sonja Aldén och Måns Zelmerlöw. Hoppas att det blir en trevlig kväll.
  • mammacatta

    Anne, TACK!
    Hur kommer man på att göra en ihålig modell av Kaban som hotell?
    Eller hur gör man en termometer? Jo, brun/vit och med handtag längst upp.
    Jag är stum av detta.
    Hade hört innan att arkitekterna där verkar få ordern att INTE skapa vanliga hus, men det är ju SJUKT hur spejsigt det är!
    Även om man har hotellet i vattnet i huvudet - eller öarna för den delen - så har man ändå bryna i hårfästet när man ser sånt där!
    FInns INGA vanliga hus! Det enda som kom i närheten har två 50 meter höga bilboards på sidan...

Svar på tråden Äntligen Fredag del 19