• mammacatta

    Äntligen Fredag del 19

    Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-18= 28886 inlägg

  • Svar på tråden Äntligen Fredag del 19
  • mammacatta

    Jag kan inte slita mig. Det är fortfarande massor att läsa på nätet, jag måste ju HANDLA JU!!!

    *rycker i kragen*

  • Chris24

    Nu kolla jag FL! Verkar som BT men snack om familjelivet osv.. haha

    Så man blir snabbare utslängd där eller?
    tja, här får man nog säga mer än någon annanstans har jag märkt iaf, kolla bara klädkods tråden som börjat, here we go!

  • janos

    Jag tror att det kan bero på hur frispråkig man är också. Jag har aldrig fått en varning eller liknande


    Chris24 skrev 2009-11-20 12:15:27 följande:
    Nu kolla jag FL! Verkar som BT men snack om familjelivet osv.. haha Så man blir snabbare utslängd där eller?tja, här får man nog säga mer än någon annanstans har jag märkt iaf, kolla bara klädkods tråden som börjat, here we go!
  • janos

    Nu är kuvertet med havandeskapsansökan igenklistrad och frimärkena är på. Nu får vi hoppas att det går vägen.

  • Gable

    Håller tummarna för dig Janos!

    Äpv är beräknad till 17 dec. Jag har skrivit upp det

    Kram på er allihopa!! Så glad att jag har er!

  • Chris24
    janos skrev 2009-11-20 12:18:32 följande:
    Jag tror att det kan bero på hur frispråkig man är också. Jag har aldrig fått en varning eller liknande
    Hehe, inte jag heller

    Där fanns ju en överlämnings tråd som ni säkert såg? Guud, vad bråk alltså, det blev bråk till slut hur man än vill försöka vända det till "diskussion only". Folk vill ju så gärna få igenom deras åsikter att det blir bråk till slut.

    Jag var med i den diskussionen men jag var aldrig nedvärderande/nedtalande/oförskämd osv men 2 där inne blev avstängda, haha, en av dem min polare
  • janos

    Och vi är glada över att få vara med dig här i tråden!
    TAck för tummarna!


    Gable skrev 2009-11-20 12:36:22 följande:
    Håller tummarna för dig Janos!Äpv är beräknad till 17 dec. Jag har skrivit upp det Kram på er allihopa!! Så glad att jag har er!
  • mammacatta

    Jag belv utslängd härifrån först.
    Mitt första troll gjorde att jag klev låååångt över gränsen för OK och jag åkte ut med buller och bång.


    Chris24 skrev 2009-11-20 12:15:27 följande:
    Nu kolla jag FL! Verkar som BT men snack om familjelivet osv.. haha Så man blir snabbare utslängd där eller?tja, här får man nog säga mer än någon annanstans har jag märkt iaf, kolla bara klädkods tråden som börjat, here we go!
    Man kan lungt säga att jag är den enda busen i den här tråden. De andra är underverk av takt och ton. Skulle vara Gable då.
Svar på tråden Äntligen Fredag del 19