• mammacatta

    Äntligen Fredag del 19

    Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-18= 28886 inlägg

  • Svar på tråden Äntligen Fredag del 19
  • janos

    Maken och jag håller för övrigt på att beställa en liten kärleksresa för två till huvudstaden. Det kan behövas innan vi blir fler i familjen. Det blir hockey och en kväll på operan än så länge. (En hyllning till Queen). Vi har även pratat om att gå på bio.
    Sonen ska få vara hos mommo och Poppo under tiden.

    Jag börjar faktiskt längta lite......

  • Gable

    Oooh! Spännande! Kna du inte maila?!


    mammacatta skrev 2009-11-20 10:13:05 följande:
    Jahapp, nu vet jag mera om trollet.Vi får se hur det blir i framtiden, men starten på rejset är inte hon. Berättar när jag fått OK.
  • Gable

    Känner igen det där... E tror ibland att hon är en haj och försöker äta upp sin mamma. Det gör nåt så jävelusiskt ont!!! Man skriker ju så grannarna måste höra.

    Lustigt (nåja) nog biter hon bara mig, och det är bara när vi busar rejält, aldrig någon annan (läs hennes far). Har dock varnat personalen på dagis.


    janos skrev 2009-11-20 11:05:43 följande:
    Jag tycker iaf fall att det är trevligt med lite aktivitet i tråden. I morse blev mamma biten av sonen. -Jia bita mamma, säger han snällt. -AJJJJJ, svarade mamma och blev arg.Här regnar det och idag måste jag ta mig i kragen och göra klart ansökan om havandeskapspenningen.Annars är det nog bara det vanliga som händer här, disk och tvätt m.m.Hoppas att ni får en trevlig dag.
  • Gable

    Jag har inte fått nåt! Eller?! Har du skickat till den adressen jag mailade ifrån?


    mammacatta skrev 2009-11-20 10:16:46 följande:
    *slår mig för huvudet*Det är tur att jag har en CM på axeln:ÄNTLIGEN FREDAG på er! *kram*Kolla mejlen!
  • Gable

    Va mysigt - det är ni värda!!!


    janos skrev 2009-11-20 11:07:48 följande:
    Maken och jag håller för övrigt på att beställa en liten kärleksresa för två till huvudstaden. Det kan behövas innan vi blir fler i familjen. Det blir hockey och en kväll på operan än så länge. (En hyllning till Queen). Vi har även pratat om att gå på bio.Sonen ska få vara hos mommo och Poppo under tiden.Jag börjar faktiskt längta lite......
  • mammacatta

    Öhum, jag har inte ändrat några inställningar.
    Måste kolla men jag tror att det är samma som du skickade från.


    Gable skrev 2009-11-20 11:17:12 följande:
    Jag har inte fått nåt! Eller?! Har du skickat till den adressen jag mailade ifrån?
  • mammacatta

    När jag fått Ok från RD.


    Gable skrev 2009-11-20 11:14:24 följande:
    Oooh! Spännande! Kna du inte maila?!
  • Gable

    Måste du få ok på det först? Släpper dom aldrig tillbaka dig annars?!

    MC o CM, kram på er!!


    mammacatta skrev 2009-11-20 11:22:29 följande:
    När jag fått Ok från RD.
  • janos

    Om ni fortsätter att vara så här aktiva, så knäcka vi snart andra hundringen här i tråden..... Tjohooo!

Svar på tråden Äntligen Fredag del 19