• knyjoy

    CAMBRIDGE kuren - tråd 15. Alla nya och gamla se hit!!

    Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öppna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

    Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

    Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.htm...
    Tråd nr 13: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3235821.htm...
    Tråd nr 14: brollopstorget.se/Forum-2-19/m3385346.html

    Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

    Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

    LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

  • Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd 15. Alla nya och gamla se hit!!
  • Palette
    knyjoy skrev 2009-11-20 17:07:11 följande:
    Palette: Jo jag vet ju det, därför kämpar jag stenhårt... men alltså det känns som att jag är på avvänjning på riktigt. Det känns som att min kropp håller på att detoxa sig ordentligt. Jag är totalt orkeslös och jag bävar verkligen inför imorgon då idag bara är dag 2(!!). Nu kommer en vän över på en kopp te iaf, kanske piggnar jag till lite då... Men mitt huvud tycker verkligen inte om mig.Minns verkligen inte att jag mådde så här dåligt sist :S Men det är ju förkylningstider också...
    Jag håller tummarna för dig och om det är någon tröst så blev allting mycket bättre efter första veckan, trots förkylningstider:)

    Imorn på börjar jag min 4:e vecka med CB, och tycker att det känns helt okej. Ska väga mig ikväll(försöker att bara göra de en gång i veckan) Kommer bli tokspännande att de vad denna vecka har att erbjuda. Har dock jämfört lite mått från starten och nu vilket visade -14 cm runt magen(navelhöjd), detta på endast 21 dagar, vilket känns superbra:) Hoppas verkligen att jag får se en bra siffra på vågen idag.

    Ha en bra dag, hoppas de går super bra för er!:)
  • knyjoy

    Det blev lite fusk i form av sockerfrittgodis igår, så inget ketos idag, men förhoppningsvis imorgon igen :)
    Känns mycket bra ändå :) Hade ju myskväll med mina tjejer igår :)

  • knyjoy

    Tänkte jag skulle tipsa er som liksom jag ska gå ner mycket i vikt (bara 31,8 kg kvar!!!) om en ört som heter Gotu Kola, tydligen ska den vara bra för att skinnet ska hinna med (för vi vill ju bli snygga också), den finns på www.awa-health.se/product.php&visitorid=5ac6538f54be7daef768418ad61719d0 vet inte hur den fungerar men så fort jag fått lite pengar ska jag prova den, ja och sen tar det ju ett tag innan man märker om den fungerar men ändå :)

    Ska försöka ge er ett bra svar på hur den fungerar så fort som möjligt :)

  • Fru i juli 2010

    Jag har ätit mat i helgen, det blev så!
    Men ändå har har idag ett fint minus på 2,4 kg (förra måndagen 69,6, nu 67,2) Dock visade fredagen på 66,4... Men snart är jag där igen! Nu kör jag ren kur må-fr och äter i helgen igen! Det är inte optimalt, men det är det som fungerar för mig nu!
    Kram på er alla!

  • Nikajo

    jag har helfuskat i helgen och idag då mamma var på besök, men kör på imorgon igen. Så är det...Nya tag!
    Fru i juli 2010 skrev 2009-11-23 18:33:30 följande:


    Jag har ätit mat i helgen, det blev så!Men ändå har har idag ett fint minus på 2,4 kg (förra måndagen 69,6, nu 67,2) Dock visade fredagen på 66,4... Men snart är jag där igen! Nu kör jag ren kur må-fr och äter i helgen igen! Det är inte optimalt, men det är det som fungerar för mig nu!Kram på er alla!
  • samoa

    Kämpa på allesammans!

    Själv har jag varit ifrån CB helt i ca 2½ vecka, och det går sådär (har dock inte förväntat mig viktras direkt). Har ju gått med i VK för att klara matupplägget bättre, men jag är himla sugen på en massa onyttigt. Men jag har inte gått upp mer än 2 hg sen jag la ner CB så det är bra (ingen enorm vattenvikt)! Huvudsaken jag inte går upp så är det ok för mig nu i början.

    Jag har två kartonger kvar också. Tänkte kanske köra kombinerat i framtiden om det känns nödvändigt.

    Hejjar på er iallafall! Ni gör det fantastiskt bra. Kom ihåg att visualisera resultatet. Själv kom jag dit jag ville (dock inte ända fram men det var aldrig tanken) och jag har aldrig varit så nöjd kroppsmässigt. Bättre ska det bli men det är en grym känsla. Jag väntar på er!

  • MsMinelli

    Dag 1 för mig!!

    Har inte tagit första shaken än, det ska bli mycket spännande Tror jag kör cappucino först! Ska också lära mig av era kloka råd och dela upp shakesen till 6 st istället...

    Målet är att köra sammanlagt 10 dagar rent (med lite paus för fusk när min syster kommer nästa lördag)och sedan sväva in på Nobelmiddagen slank och vacker som en dag

    Vet inte alls vad jag ska vänta mig så här i början så det känns skönt att jag har er här!

  • MsMinelli

    Just det - min startvikt är 70,4 kg och mitt mål är 62 kg, men det lär jag inte nå denna omgången.. Men men, varje kilo tappat är en seger i sig

    Smakade på kakao-mint nu, den var faktiskt rätt god - har bara en shaker och vattnet var inte riktigt kallt, så den har potential att bli ännu godare

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd 15. Alla nya och gamla se hit!!