• knyjoy

    CAMBRIDGE kuren - tråd 15. Alla nya och gamla se hit!!

    Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öppna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

    Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

    Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.htm...
    Tråd nr 13: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3235821.htm...
    Tråd nr 14: brollopstorget.se/Forum-2-19/m3385346.html

    Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

    Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

    LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

  • Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd 15. Alla nya och gamla se hit!!
  • knyjoy

    Fru i juli 2010 skrev 2009-11-17 20:08:52 följande:


    Idag är det dag två för mig! Det fungerar bra! Men å vad jag är sugen idag... Men jag ska klara det! Ketos imorgon kanse? Njuter av mys i soffan med min blivande och en ellet två stora koppar te.
    Jag hade också dag två igår.. men drack mjölk på kvällen :( gud så klantigt!

    Dock har jag gått ner 0,3 till idag...
  • fruNils2b

    Här står det still. Har iofs en ganska klassisk vattensamlarvecka iom fröken röd är på besök, men det känns trist ändå. Särskilt när det här är sista veckan på ren kur.

  • Nikajo

    Vågen hoppar ner 0,4kg en dag och upp 0,2kg nästa dag igen. Går en timma om dagen numer och äter två CB påsar och en bra lunch. Äsch! Har bestämt mig för en livsstilsförändring istället för snabb viktnergång, men lik f-bannat står man på vågen varje morgon...

  • Fru i juli 2010

    Jippie, efter två dagar på ren kur (mån och tis) har jag gått från 68.6 till 67.2 :) Yea! Det är väl mest vatten, men roligt ändå :) Målet är nära! KRAM på er!

  • knyjoy

    Hejja hejja allihopa!
    Ni är så duktiga!
    Idag har det blivit några rån och en banan för min del på jobbet, men men...

    Hoppla ha!

  • Fru i juli 2010
    knyjoy skrev 2009-11-18 20:28:48 följande:
    Hejja hejja allihopa! Ni är så duktiga!Idag har det blivit några rån och en banan för min del på jobbet, men men... Hoppla ha!
    Går du på ren kur annars? Är ju inte så farligt att äta lite... Bara det inte blir för mycket! Dag tre är avklarad för mig också... Eller finns ju tid att falla dit på något än, men det gör jag inte!

    Peppkram till alla!
  • Palette

    Fru i juli 2010 skrev 2009-11-18 20:49:48 följande:


    Går du på ren kur annars? Är ju inte så farligt att äta lite... Bara det inte blir för mycket! Dag tre är avklarad för mig också... Eller finns ju tid att falla dit på något än, men det gör jag inte! Peppkram till alla!
    Jag funderar hur ni resonerar med vad som går att äta "lite" av gällande renkur. Jag är så enormt sugen på tonfisk och vad jag vet är de mestadels protein eller snarare bara. Men jag vet inte hur mycket de "förstör"? vad tror ni?:)
    Tack och lycka till allihopa:)
  • Fru i juli 2010
    Palette skrev 2009-11-18 21:42:53 följande:
    Fru i juli 2010 skrev 2009-11-18 20:49:48 följande:
    Jag funderar hur ni resonerar med vad som går att äta "lite" av gällande renkur. Jag är så enormt sugen på tonfisk och vad jag vet är de mestadels protein eller snarare bara. Men jag vet inte hur mycket de "förstör"? vad tror ni?:)Tack och lycka till allihopa:)
    Tonfisk är ju en bra sak att vara sugen på, lika så keso, kyckling, makrill och ägg... Jag tror visst att du kan äta det om du vill... men ta inte så mycket isåfall... Det kanske gör att du kommer ur ketos, men den kan du ju komma in i igen.
    Jag har märkt att jag kom i ketos snabbare andra gången jag kör ren kur... Jag skulle gärna äta lite, men äter jag lite vet jag att jag kommer äta mer och mer och falla in i ett dåligt mönster, och jag vet att jag ser mer resultat på ren kur, det sporrar mig... och jag vet att jag senare kommer få äta, detta är ju bara under en liten del av mitt liv. Är vi inte värda att känna oss nöjda med oss själva efteråt :)
    Sov gott med er alla härliga kämpare! Imorgon är en ny dag utan sug:)
  • Palette

    Okej, Tack så mycket. Jag ska försöka att låta bli, men de är så himla svårt:) Men men de kanske är lika bra att bita ihop, de kommer nog att kännas bäst i slutet om man låter bli:)

  • Nikajo

    Jag känner att det är MYCKET lättare att köra kombinerad kur. Jag kan hålla på såhär en längre tid tror jag. Bara jag får smaka och tugga ett mål mat om dagen så överlever jag. Igår blev det kycklingfilé och tomatgratinerad aubergine till lunch. Minus 0,5kg imorses! Precis kommit in från min dagliga 1h promenad. Skönt!

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd 15. Alla nya och gamla se hit!!