• Fenixx

    Bröllop 2010 del8

    Nu närmar sig årets sista kvartal och 2010 närmar sig med storsteg!
    Alla vi som planerar bröllop 2010 samlas här för att ge tips och dela med av oss våra underbara planer!

    Några av våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3321400.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3445474.html

    2010-tråden

    Januari 2010:
    Ninni84r: 9/1
    Mariavw: 23/1
    Karin längtar: 30/1

    Februari 2010:
    Elbe: 13/2
    Selma2010: 20/2

    Mars 2010:

    April 2010:
    Molnis: 17/4
    Daaling: 24/4
    Pandis81: 24/4

    Maj: 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah: 15/5
    Lill larsson: 22/5(pingstafton)
    Therese Ericsson: 22/5(Pingstafton)
    Miapia 34: 22/5(pingstafton)
    Bluebride: 22/5(pingstafton)

    Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    05juni2010: 5/6
    bettertogether: 19/6
    Lina o Peter: 19/6

    Juli 2010 :
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert: 10/7
    periwinkle: 10/7
    Lycklig81: 17/7
    Hante: 24/7
    suzem: 24/7
    Sarahkka: 31/7
    Clea: 31/7
    sajperpillan: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

    Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    cire: 21/8
    humlan66: 28/8 ( ev 21/8)
    workoutgirl: 28/8

    September 2010:
    Fenixx: 4/9
    Asfaltblomman: 25/9
    FruHögstadius: 25/9

    Oktober 2010:

    November 2010:
    Divina73: 10/11

    December 2010:

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-08 13:51
    en till för juli 2010:
    brudjuli2010: 10/7

  • Svar på tråden Bröllop 2010 del8
  • Bettertogether
    ninni84r skrev 2009-11-12 10:22:54 följande:
    Jobbig sits ja :) Är också ledig idag, ska:städatvättarensa i min garderobplocka lite mossa + pinnar till bröllopetsen ska jag scrappa lite och ta det lite lugnt innan min sambo kommer hem. då ska vi äta innan han ska iväg och lämna bilen till verkstadskillen och jag ska på gympa.Min dag :)
    Låter ju som en bra ledig dag... :)

    Hittills idag har jag bara legat och läst en Sophie Kinsella-bok. Städa kunde jag också göra, men då har jag en ledig dag imorgon också, så då passar det bättre med städning inför helgen ;) Jag plockade mossa igår för att testa mitt natur-bordsarrangemang. Det blev HUR snyggt som helst! :D

    För tillfället har jag bestämt mej för att gå genom de senaste månadernas foton på hårddisken och redigera eventuella oredigerade bilder. Sen kunde jag ju förstås (med inspiration av ditt scrappande) fortsätta skriva in text till bilderna i mitt album. :P Är en riktigt fotoalbum-galning ;)
  • CiaLovesAndreas

    Har en ofrivilligt ledig dag då jag blivit genomförkyld. Skulle helst bara vilja sova, men måste ta hand om dottern.

  • ninni84r

    Jag med, kan sitta framför datorn i flera timmar och planera hur jag ska scrappa :) vilka bilder och så. scrappar du album med?
    Vilken Sophie Kinsella-bok har du läst?
    Gillar henne med :)
    Jag jobbar hela dan imon och vill hinna städa innan helgen ja, så det är nog bäst att jag ta tag i detta nu :)
    vad var det du skulle göra med din mossa?


    Bettertogether skrev 2009-11-12 10:27:43 följande:
    Låter ju som en bra ledig dag... :)Hittills idag har jag bara legat och läst en Sophie Kinsella-bok. Städa kunde jag också göra, men då har jag en ledig dag imorgon också, så då passar det bättre med städning inför helgen ;) Jag plockade mossa igår för att testa mitt natur-bordsarrangemang. Det blev HUR snyggt som helst! :DFör tillfället har jag bestämt mej för att gå genom de senaste månadernas foton på hårddisken och redigera eventuella oredigerade bilder. Sen kunde jag ju förstås (med inspiration av ditt scrappande) fortsätta skriva in text till bilderna i mitt album. :P Är en riktigt fotoalbum-galning ;)
  • Bettertogether
    ninni84r skrev 2009-11-12 11:09:49 följande:
    Jag med, kan sitta framför datorn i flera timmar och planera hur jag ska scrappa :) vilka bilder och så. scrappar du album med?Vilken Sophie Kinsella-bok har du läst?Gillar henne med :)Jag jobbar hela dan imon och vill hinna städa innan helgen ja, så det är nog bäst att jag ta tag i detta nu :)vad var det du skulle göra med din mossa?
    Nä, jag scrappar inte, för det skulle jag inte klara av med mina klena axlar... Men jag dokumenterar och sätter i album till framtiden :)

    Jag impulsköpte hennes bok "mina hemligheter" och skrattar gott åt den! :D
  • Sundance

    Tycker ni det blir snyggt att skriva för hand på inbjudningskorten? jag har ju ett präglat, vitt papper som jag vill ha röd text på men det var för präglat för att gå att printa på. Men mamma erbjöd sig att skriva för han med röd penna. Hon skriver väldigt fint men hur tror ni det blir? Då kan jag ju få det papper jag helst vill ha... Hur tror ni annars att det blir att printa texten på ett vitt lite transparent papper och sätta ovanpå det vita präglade. Kanske ser lite B ut...

  • Blivandefrueriksson

    Sundance det med transparant papper tror jag blir jätte snyggt. Har sett några såna kort och de ser jätte fina ut.

  • Bluebride

    sundance... jag kommer skriva för hand. Måste tag tag i mina, har fortfarande inte satt mig ner för att göra dem. Har ingen lust med nått. Vinterskruden utomhus gör mig inte på vidare humör då jag hatar vinter och snö

  • majsan801

    Självklart är det snyggt att printa på ett transparent papper. Men det är ganska charmigt med handskrivet med om man nu skriver fint. Inte ett alternativ för mig haha.

  • sarahkka76

    Oj vad ni skriver, man hinner inte med!
    Igår var vi och tittade på tyget som vi ska göra löparna av så nu måste jag kolla hur många meter det är och gå och köpa den helt enkelt. Sen är det servetter som jag måste hitta.

Svar på tråden Bröllop 2010 del8