• Fenixx

    Bröllop 2010 del8

    Nu närmar sig årets sista kvartal och 2010 närmar sig med storsteg!
    Alla vi som planerar bröllop 2010 samlas här för att ge tips och dela med av oss våra underbara planer!

    Några av våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3321400.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3445474.html

    2010-tråden

    Januari 2010:
    Ninni84r: 9/1
    Mariavw: 23/1
    Karin längtar: 30/1

    Februari 2010:
    Elbe: 13/2
    Selma2010: 20/2

    Mars 2010:

    April 2010:
    Molnis: 17/4
    Daaling: 24/4
    Pandis81: 24/4

    Maj: 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah: 15/5
    Lill larsson: 22/5(pingstafton)
    Therese Ericsson: 22/5(Pingstafton)
    Miapia 34: 22/5(pingstafton)
    Bluebride: 22/5(pingstafton)

    Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    05juni2010: 5/6
    bettertogether: 19/6
    Lina o Peter: 19/6

    Juli 2010 :
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert: 10/7
    periwinkle: 10/7
    Lycklig81: 17/7
    Hante: 24/7
    suzem: 24/7
    Sarahkka: 31/7
    Clea: 31/7
    sajperpillan: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

    Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    cire: 21/8
    humlan66: 28/8 ( ev 21/8)
    workoutgirl: 28/8

    September 2010:
    Fenixx: 4/9
    Asfaltblomman: 25/9
    FruHögstadius: 25/9

    Oktober 2010:

    November 2010:
    Divina73: 10/11

    December 2010:

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-08 13:51
    en till för juli 2010:
    brudjuli2010: 10/7

  • Svar på tråden Bröllop 2010 del8
  • Hante
    KatjaB skrev 2009-10-30 20:29:14 följande:
    usch usch.. vägde mig nyss. Var ju först så peppad och gick ner 5 kg, sen så struntade jag i det helt när jag blev sjuk, kom av mig liksom och blev lite väl mycket unnande ett tag. Så nu har jag gått upp två kilo. Fick lite ångest och har nu bestämt mig att nu jäklar ska jag ta nya tag. Gjorde lite situps nu och Astrid som inte alls hade lust att sova satt på min mage som en tyngd. Hjälp vad mycket tyngre det var! Nåja, kanske ger resultat iallafall
    det är jättebra att träna med barna ibland....
  • KatjaB
    Hante skrev 2009-10-30 21:01:06 följande:
    det är jättebra att träna med barna ibland....
    mm, borde göra det till en vana kanske
    Kollar ni på idol? Vad trist hon Erika är, känns som att hon är så förutsägbar.. vem är er favorit?
  • chenda86

    Skriver ett litet inlägg så att tråden hamnar i favoriter! Nu är jag tillbaka igen! Har haft ett litet uppehåll från bröllopsplaneringen! Allt är ju klart nu, så nu är det bara att luta sig tillbaka och enjoy the ride! :)

    Har en liten fråga (som jag tidigare ställt i april 2010 tråden, men ställer den även här) någon mer som stött på lite problem när man ska beställa inbjudningskorten från Calligraphen? Jag hittar ingenstans där man kan skriva i texten som man vill ha inuti kortet! Eller är det bara jag som är helt virrig? Men jag tycker verkligen att deras hemsida är riktigt kass!

    Hoppas att allt går bra för er med planeringen! Ni kanske inte minns mig, var ju några månader sen jag var inne!!

    Hare!

  • Hante

    du har ju ett skäl till att du gått upp - är man sjuk så är man och det är inte lätt att va småbarnsförälder och va sjuk eller hur??!!
    Du fixar det igen! Ja fick höra av ett barn på dagis idag (är förskollärare) Fröken vilken stor rumpa du har!! Den är jättestor nästan som hela XXX (staden).....

  • KatjaB
    Hante skrev 2009-10-30 21:25:31 följande:
    du har ju ett skäl till att du gått upp - är man sjuk så är man och det är inte lätt att va småbarnsförälder och va sjuk eller hur??!!Du fixar det igen! Ja fick höra av ett barn på dagis idag (är förskollärare) Fröken vilken stor rumpa du har!! Den är jättestor nästan som hela XXX (staden).....
    vilken skitunge
    ja, fast jag har ju varit lite i stadiet "jag är så sjuk o det är så synd om mig så jag måste nog allt unna mig lite godis"
  • Humlan66

    Nån såg såg frieriet i Idol ? Vad tyckte ni ?
    Jag tyckte det va romantikst jag, han rabla på lite fort kanske, men han friade på ett annorlunda sätt hihi

  • Bluebride

    inte för vara elak, men varför tittar alla på idol? tycker inte om det alls.

    Här har det varit rätt lugnt, turligt nog inga klagomål från svärmor...än

  • KatjaB

    nej, jag gillade inte frieriet alls.. och hur hyggligt var det att visa de där fula bilderna på henne när hon bränt sig i solen
    Nej, det ska vara mer romatik och lite mer personligt.

  • Sundance

    Måste få berätta hur go min m2b är. Hade det väldigt motigt på jobbet igår och messade till m2b (som var i Ullared) att han och hans kusin kunde träffas hemma hos oss och festa, för jag hade ändå ställt in min tjejträff. Hade ingen lust längre. Han förstod hur ledsen jag var så för det första så bokade han inte in att de skulle va hemma hos oss. Istället köpte han hela boxen med de gamla Pippi Långstrump-avsnitten (som jag pratat så länge om att köpa och inte har sett sedan lågstadiet) och så köpte han 6 st andra Astrid Lindgren-filmer (har bara haft de på VHS innan och inte kunnat titta på dem på jättelänge). Plus att han köpte två nya, skitsnygga handväskor till mig, och en ny funktionsjacka så jag inte ska bli förkyld när jag går från träningen, och nya, också skitsnygga, kuddar till sovrummet :-O. Och allt detta köpte han på eget initiativ! Hade inte beställt någonting!!! Jag grät, så glad blev jag. Han räddade verkligen min dag och helg.

  • Bettertogether
    Sundance skrev 2009-10-31 10:13:40 följande:
    Måste få berätta hur go min m2b är. Hade det väldigt motigt på jobbet igår och messade till m2b (som var i Ullared) att han och hans kusin kunde träffas hemma hos oss och festa, för jag hade ändå ställt in min tjejträff. Hade ingen lust längre. Han förstod hur ledsen jag var så för det första så bokade han inte in att de skulle va hemma hos oss. Istället köpte han hela boxen med de gamla Pippi Långstrump-avsnitten (som jag pratat så länge om att köpa och inte har sett sedan lågstadiet) och så köpte han 6 st andra Astrid Lindgren-filmer (har bara haft de på VHS innan och inte kunnat titta på dem på jättelänge). Plus att han köpte två nya, skitsnygga handväskor till mig, och en ny funktionsjacka så jag inte ska bli förkyld när jag går från träningen, och nya, också skitsnygga, kuddar till sovrummet :-O. Och allt detta köpte han på eget initiativ! Hade inte beställt någonting!!! Jag grät, så glad blev jag. Han räddade verkligen min dag och helg.
    Underbart!!
Svar på tråden Bröllop 2010 del8