• Fenixx

    Bröllop 2010 del8

    Nu närmar sig årets sista kvartal och 2010 närmar sig med storsteg!
    Alla vi som planerar bröllop 2010 samlas här för att ge tips och dela med av oss våra underbara planer!

    Några av våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3321400.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3445474.html

    2010-tråden

    Januari 2010:
    Ninni84r: 9/1
    Mariavw: 23/1
    Karin längtar: 30/1

    Februari 2010:
    Elbe: 13/2
    Selma2010: 20/2

    Mars 2010:

    April 2010:
    Molnis: 17/4
    Daaling: 24/4
    Pandis81: 24/4

    Maj: 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah: 15/5
    Lill larsson: 22/5(pingstafton)
    Therese Ericsson: 22/5(Pingstafton)
    Miapia 34: 22/5(pingstafton)
    Bluebride: 22/5(pingstafton)

    Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    05juni2010: 5/6
    bettertogether: 19/6
    Lina o Peter: 19/6

    Juli 2010 :
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert: 10/7
    periwinkle: 10/7
    Lycklig81: 17/7
    Hante: 24/7
    suzem: 24/7
    Sarahkka: 31/7
    Clea: 31/7
    sajperpillan: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

    Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    cire: 21/8
    humlan66: 28/8 ( ev 21/8)
    workoutgirl: 28/8

    September 2010:
    Fenixx: 4/9
    Asfaltblomman: 25/9
    FruHögstadius: 25/9

    Oktober 2010:

    November 2010:
    Divina73: 10/11

    December 2010:

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-08 13:51
    en till för juli 2010:
    brudjuli2010: 10/7

  • Svar på tråden Bröllop 2010 del8
  • Bluebride

    ninni84r.... har lagt din sida bland favoriter så jag kan få lite inspiration

  • Fenixx

    ja vi har också sånt upplägg på våran hemsida med mycket info, bra att veta, brudföljet osv

    nu går även dirty dancing i bakgrunden här hemma.

  • Diz

    Jag ser också sådana "J"... Kan det vara pga firefox?

    Här har det hänt saker på senaste, vi bokade nämligen lokalen i veckan. Den är jättemysig och precis lagomt stor. Mycket potential och jättefint kök osv. Kändes rätt på en gång. Detta innebär att datumet är spikat också... Så nu kan ni skriva 2010-07-17 på oss.

    Nu återstår bara allt annat...

  • Fenixx

    roligt att få bestämt med lokal och datum Diz!!
    du får återkomma när nästa tråd startas då det är lite dumt här på BT att man inte kan gå in och ändra efteråt.

  • Lina o Peter

    Tack ninni84r! Lägger också din sida som favorit för inspiration!

  • Trollia
    FruHögstadius skrev 2009-09-18 17:20:59 följande:
    jag har köpt min klänning, dock ska den sys in..har köpt nya allt om bröllop i dag, vilka underbara blommor, hihi, och massor med fina frisyrer, gud vad jag längtar =)
    ok, ja jag funderar nämligen på att köpa min klänning från ebay nu den närmsta veckan men försöker också att gå ned i vikt. är det lätt att sy in en klänning om det blir så att man går ned i vikt tills nästa sommar?
  • Bettertogether
    Tausen skrev 2009-09-17 13:52:25 följande:
    svenska.yle.fi/matochfritid/hobbyartikel.phpLite samma teknik men i en spiral och några fler pärlor liksom...Har tyvärr igen bild på de jag gjorde då jag inte har dem kvar.
    Roligt att se att någon använder sig av det lokala programmets hemsida med tips oc ideer. :)
  • Sundance

    Jag gifter mig i augusti och tänkte beställa min klänning i november. Men känner jag mig själv rätt kommer det dra ut på tiden så det blir säkert efter nyår. Är så rädd för att gå och prova klänningar. Min m2b föreslog att vi skulle bjuda ner mina föräldrar nästa helg så kunde vi ta en runda på stan och prova klänningar. Men jag vill verkligen inte och jag kan inte begripa varför. vad är fel med mig? I början ville jag inte för att jag inte kände mig i form men nu har jag tränat på bra och känner mig helt ok, så nu är det något annat. Tycker all planering i övrigt är jättekul. surfar som en galning och lusläser bröllopstidningar. Tittar ofta på bilder på klänningar och drömmer mig bort och kan verkligen se mig själv i en av de vackra klänningarna men när det väl kommer till att prova så tar det tvärstopp. Kan tänka mig att det är ungefär som vissa som man hört om som fasar för fotograferingen för att de inte gillar det.

  • molnis

    Haft fullt upp med annat..jobb osv så ej vart är något..men ska se om jag hinner läsa ikapp lite i helgen=)

    Ej hänt mycket i planering alls...får komma igång igen snart...men helgerna framöver är så uppbokade hm..lite pyssel på vardagskvällarna framför tv:n om man orkar kanske!

  • Bluebride

    Är det att du har gått ner i vikt? I så fall kan det vara att du fortfarande känner dig oattraktiv, som man gjorde innan, jag tror bara, jag har själv alltid varit smal.


    Sundance skrev 2009-09-19 10:14:08 följande:
    Jag gifter mig i augusti och tänkte beställa min klänning i november. Men känner jag mig själv rätt kommer det dra ut på tiden så det blir säkert efter nyår. Är så rädd för att gå och prova klänningar. Min m2b föreslog att vi skulle bjuda ner mina föräldrar nästa helg så kunde vi ta en runda på stan och prova klänningar. Men jag vill verkligen inte och jag kan inte begripa varför. vad är fel med mig? I början ville jag inte för att jag inte kände mig i form men nu har jag tränat på bra och känner mig helt ok, så nu är det något annat. Tycker all planering i övrigt är jättekul. surfar som en galning och lusläser bröllopstidningar. Tittar ofta på bilder på klänningar och drömmer mig bort och kan verkligen se mig själv i en av de vackra klänningarna men när det väl kommer till att prova så tar det tvärstopp. Kan tänka mig att det är ungefär som vissa som man hört om som fasar för fotograferingen för att de inte gillar det.
Svar på tråden Bröllop 2010 del8