• Fenixx

    Bröllop 2010 del8

    Nu närmar sig årets sista kvartal och 2010 närmar sig med storsteg!
    Alla vi som planerar bröllop 2010 samlas här för att ge tips och dela med av oss våra underbara planer!

    Några av våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3321400.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3445474.html

    2010-tråden

    Januari 2010:
    Ninni84r: 9/1
    Mariavw: 23/1
    Karin längtar: 30/1

    Februari 2010:
    Elbe: 13/2
    Selma2010: 20/2

    Mars 2010:

    April 2010:
    Molnis: 17/4
    Daaling: 24/4
    Pandis81: 24/4

    Maj: 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah: 15/5
    Lill larsson: 22/5(pingstafton)
    Therese Ericsson: 22/5(Pingstafton)
    Miapia 34: 22/5(pingstafton)
    Bluebride: 22/5(pingstafton)

    Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    05juni2010: 5/6
    bettertogether: 19/6
    Lina o Peter: 19/6

    Juli 2010 :
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert: 10/7
    periwinkle: 10/7
    Lycklig81: 17/7
    Hante: 24/7
    suzem: 24/7
    Sarahkka: 31/7
    Clea: 31/7
    sajperpillan: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

    Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    cire: 21/8
    humlan66: 28/8 ( ev 21/8)
    workoutgirl: 28/8

    September 2010:
    Fenixx: 4/9
    Asfaltblomman: 25/9
    FruHögstadius: 25/9

    Oktober 2010:

    November 2010:
    Divina73: 10/11

    December 2010:

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-08 13:51
    en till för juli 2010:
    brudjuli2010: 10/7

  • Svar på tråden Bröllop 2010 del8
  • Humlan66
    maj2010 skrev 2009-09-08 11:05:29 följande:
    Gud vad kul, Humlan! Jag hade inte heller tackat nej till några dagar i solen nu... Facebook är förrädiskt ja, man tänker inte på hur många som har koll på en där. Och här på BT är man tydligen inte så anonym som man tror. Min faster har snokat reda på mig här genom min kusins sida och följer vår planering. Funderar på att byta nick bara för det.
    Nää shit asså. Då hade jag oxå bytt nick eller så hade jag inboxat alla här inne att det du säger är bullshit så sätter faster kafet i halsen HAHAHA

    Tänk tex om du skrev .. Vi ska gifta oss nakna på en strand med En präst som har korset på snoppen .. HAHA ( har sjuk humor jag vet
  • Sundance

    Det låter helt underbart! Det är du värd. Mallis är lite som ett andra hem för mig. Har varit där massor när jag var yngre men nu var det ett tag sedan så jag blir lite avis

    Ja, jag har också tänkt den tanken, att tänk om någon identifierar en här inne. Typ någon anhörig till m2b. Ibland avreagerar men sig ju lite på sin m2b här inne, även om man inte menar något illa så kan det ju se lite hemskt ut.

  • Sundance

    Jag blev faktiskt lite småorolig igår. Har känt mig väldigt yr och lite illamående hela dagar till och från sista veckorna. Blev först orolig att jag var gravid (inte alls läge för oss nu) men det visade det sig att jag inte var i alla fall för mensen kom som vanligt. Så då blev jag ju först jättelättad. men så slog det mig... Om jag inte är gravid, vad är det då som kan va galet. Har inte ändrat något i min livsstil i övrigt som kan orsaka det. Någon som har en teori?

  • Humlan66

    Asså min m2b är reggad här inne, men han är sällan här *s* men det skiter jag i för han vet att ibland måste man lätta sitt hjärta *L*

  • Humlan66
    Sundance skrev 2009-09-08 11:17:30 följande:
    Jag blev faktiskt lite småorolig igår. Har känt mig väldigt yr och lite illamående hela dagar till och från sista veckorna. Blev först orolig att jag var gravid (inte alls läge för oss nu) men det visade det sig att jag inte var i alla fall för mensen kom som vanligt. Så då blev jag ju först jättelättad. men så slog det mig... Om jag inte är gravid, vad är det då som kan va galet. Har inte ändrat något i min livsstil i övrigt som kan orsaka det. Någon som har en teori?
    Man ska inte hålla på och spekulera i sånt där själv, utan det bästa är ju att du kollar upp dig. yrsel kan tex ha nått med örat att göra- Ja det kan vara vad som helst så kolla dig är mitt råd. Ring din vårdcentral och säg att du är lite orolig bara
  • Sundance

    Hon videoklippet var så himla söt . Fast jag sa det till m2b; det är nog ganska lätt att få en sån där skrattattack. Tänk liskom vad man har gått och spänt sig hela dagen och varit nervös. Det ska nog inte mycket till för att man antingen ska brista ut i hysteriskt gapskratt eller storgråt

  • Bluebride

    sundance, du kan ha fått för lågt blodtryck, dt har jag. blir lätt yr, mår illa och har obt i huvudet, trodde oxå jag var gravid men har ju mensen som vanligt.

    apropå mens so kommer den förrädiska tanten dyka upp vid bröllopet, funderar på att bli gravid i början på året för att slippa det

  • pandis81

    jag har också skuttat hit nu kan inte fatta att vi redan är inne på del 8.. Det är bra sjukt tycker jag, att vi har hunnit med så mycket.. hihihi vad roligt på samma gång. Och vilket gäng vi börjar bli på listan. helt otroligt.

    Ja här är det bara dekorationer i huvudet nu.
    Konstigt så säg, nu när man precis har varit och kollat på lokalen.
    Sen så har det ju varit så mycket konstigheter i familjen så nu känns det som om vi måste välja mellan m2b´s syster med familj eller m2b´s bror. Dom går inte ihop och i helgen kom dom i hop sig på ett dop vi var på. Bara för att dom inte kan låta bli att öppna munnen..

    Men vi har sagt det, vi skickar inbjudan till båda, om nu broder bättrar sig än vad han har gjort innan, han har ju fram till jul på sig.
    så får dom själva bestämma om dom vill komma eller inte, dom kan ju i alla fall komma till kyrkan bägge två och inte sitta i närheten av varandra. Ja det återstår att se.

  • Sundance
    Bluebride skrev 2009-09-08 12:24:37 följande:
    sundance, du kan ha fått för lågt blodtryck, dt har jag. blir lätt yr, mår illa och har obt i huvudet, trodde oxå jag var gravid men har ju mensen som vanligt.apropå mens so kommer den förrädiska tanten dyka upp vid bröllopet, funderar på att bli gravid i början på året för att slippa det
    Smart plan . Eller så köper du tabletter och skjuter den förrädiska tanten
Svar på tråden Bröllop 2010 del8