• Hante

    Juli 2010 del 3

    Då vår gamla tråd är stängd fortsätter vi här, än är det ju långt kvar tills juli.
    Gamla tråden se nedan:

    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3436683.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-05 15:11
    Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli

  • Svar på tråden Juli 2010 del 3
  • Korallbruden

    Han var inhyrd för två dagar vid öppningen av en bra parfymeri Vet ej om han har någon hemsida. Har bokat honom och håller på att kollar hur det är med provsminkning


    rosesarered skrev 2009-10-31 10:30:17 följande:
    CeKe,jag pluggar på pedagogiska institutionen. Mer än så vill jag inte säga, tänkte vara lite anonym ett tag till Vi är ganska få studenter på campus på min utbildning så det får bli lite halvhemligt.Förstår csnbekymret. Kan själv tänka mig plugga mer men ekonomiskt så blir det lite klurigt, men det är toppen när man hittar lösningar som du har gjort!Lycklig tjej,mitt tips är Ingvors brud&fest som ligger i Stockholmstrakten och har ett stort sortiment Nixaklännigar. De är jättetrevliga och serviceminded där så ring dit och hör tycker jag!Tack för tipset Korallbruden!var hittade du honom egentligen? har han någon hemsida eller liknande?Casmel,vad kul då är det bara att sätta igång med alla bröllopsbestyr! Kommer ihåg känslan när vi bokade vår vigselförrättare, kändes helt overkligt
  • Korallbruden

    Roligt att ge sig ut och kolla på ringar. Risk finns att bli som Gollum i sagan om ringen " - My preschessssssssssssssssss" Skall försöka ta mig i kragen och ge mig ut också. Engelbet har en grusring som kanske skulle passa min förlovningring.

  • JollyO
    Korallbruden skrev 2009-11-02 19:38:47 följande:
    Engelbet har en grusring som kanske skulle passa min förlovningring.
    Grusring? Vad är det? Gillar för övrigt många av Engelberts ringar, och faktumet att en vanlig guldsmed kan göra likadana men mycket billigare!
  • Korallbruden

    Många pyttesmå brillor som sitter tätt in till varandra som ser ut som de spritet ut grus på ringen istället för stora stenar . Skall försöka ta kort på förlovningesringen som har en stor och 38 små om 0,38 karat. Tror att det blir en dunder snygg kombination. Tycker också Engelberts ringer är onödigt dyra så jag letar på Kaplans m.m. Kanske än begagnad?

  • källerudd
    Korallbruden skrev 2009-11-02 20:36:46 följande:
    Många pyttesmå brillor som sitter tätt in till varandra som ser ut som de spritet ut grus på ringen istället för stora stenar . Skall försöka ta kort på förlovningesringen som har en stor och 38 små om 0,38 karat. Tror att det blir en dunder snygg kombination. Tycker också Engelberts ringer är onödigt dyra så jag letar på Kaplans m.m. Kanske än begagnad?
    Det lät ju jätte snyggt..Hade velat se en sån ring..Kanske vore nått att visa för M2b. Han säger nämligen att han ska köpa min ring (alltså jag får inte vara med) romantiskt javisst, Men lite nojjig blir jag :P
  • CeKe

    Ojoj, spännande! Nåja, det blir nog bra. Kece valde ju ut våra fölovningsringar (jag visste ju inget innan han friade) och de är jättefina och jag skulle inte vilja byta min! Just det att det är han som valt dem gör dem ju alldeles speciellt fina också =)


    källerudd skrev 2009-11-02 21:42:43 följande:
    Det lät ju jätte snyggt..Hade velat se en sån ring..Kanske vore nått att visa för M2b. Han säger nämligen att han ska köpa min ring (alltså jag får inte vara med) romantiskt javisst, Men lite nojjig blir jag :P
  • KatjaB
    Korallbruden skrev 2009-11-02 20:36:46 följande:
    Många pyttesmå brillor som sitter tätt in till varandra som ser ut som de spritet ut grus på ringen istället för stora stenar . Skall försöka ta kort på förlovningesringen som har en stor och 38 små om 0,38 karat. Tror att det blir en dunder snygg kombination. Tycker också Engelberts ringer är onödigt dyra så jag letar på Kaplans m.m. Kanske än begagnad?
    som pavé infattning eller?
  • Korallbruden

    Oh! tack tjejer

    KatjaB du har lärt mig ett nytt ord idag. Det var precis vad jag menade. Tack snälla.


    KatjaB skrev 2009-11-02 23:18:32 följande:
    som pavé infattning eller?
  • källerudd
    CeKe skrev 2009-11-02 22:40:06 följande:
    Ojoj, spännande! Nåja, det blir nog bra. Kece valde ju ut våra fölovningsringar (jag visste ju inget innan han friade) och de är jättefina och jag skulle inte vilja byta min! Just det att det är han som valt dem gör dem ju alldeles speciellt fina också =)
    Min J friade oxå helt utan att jag visste något. Han hade köpt en jätte söt leksaksring och sen tittade vi på "riktiga" ringar ihop... Men denna vill han köpa själv =) Känns spännande och roligt och lite nervöst
  • Hante

    försökte lägga in ringbilden här men den var i fel format så får försöka göra om den till annat format först. Men den är sååååå fin passar jättefint till förlovningsringen med.

Svar på tråden Juli 2010 del 3