• Hante

    Juli 2010 del 3

    Då vår gamla tråd är stängd fortsätter vi här, än är det ju långt kvar tills juli.
    Gamla tråden se nedan:

    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3436683.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-05 15:11
    Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli

  • Svar på tråden Juli 2010 del 3
  • CeKe

    Va kul! Lycka till och hoppas du hittar nåt du "faller" för =)


    rosesarered skrev 2009-10-06 15:42:45 följande:
    På lördag ska jag troligtvis och kika på klänningar!Egentligen hade jag tänkt gå ner i vikt först men blev frestad då jag såg reklamen här ovan om dunderrea på lillyklänningar.Har lockat sambon med mig också även om han hade velat att det blir en överraskning med mig i klänningen. Lyckades övertyga honom om att det ändå kommer att bli en överraskning dagen d med sminkning och fin frisyr, "hela paketet"
  • Korallbruden

    Idag är en förfrågan till favorit fotografen ivägskickad... hoppas hon kan ta hand om oss... håller alla tummar, tassar och hovar jag kan hitta

  • LyckligTjej

    Jag ska också beställa skor från Matilda, men svårt att välja men tack för tipset om att man kan göra ett par "egna skor"

  • LyckligTjej

    Några som börjat fundera på bröllopsresa? Min m2b tog upp det för ett tag sedan och vi har nu kollat runt lite och det lutar mot att vi åker tilll Thailand i november
    Thailand har länge varit mitt drömresmål och kan det bli mer passande än att boka bröllopsresan dit... jag går på moln nu 

  • CeKe

    Låter härligt =)

    Vi har funderingar på att skaffa en båt att åka runt i skärgården med; både som bröllopsresa och många somrar framöver... Men vi får se om vi får tag på någon, annars får vi se vad det blir.


    LyckligTjej skrev 2009-10-06 22:35:42 följande:
    Några som börjat fundera på bröllopsresa? Min m2b tog upp det för ett tag sedan och vi har nu kollat runt lite och det lutar mot att vi åker tilll Thailand i november Thailand har länge varit mitt drömresmål och kan det bli mer passande än att boka bröllopsresan dit... jag går på moln nu 
  • KatjaB

    åh vad härligt att åka till thailand
    vi funderar på att åka till prag eller moskva på bröllopsresa

  • Miss ida

    Vi har en resa till thailand som väntar på oss =) Ska bli underbart.

  • LoveA

    Vi bokade vår bröllopsresa igår Vi åker till Grekland i två veckor. Åker på fredagen efter bröllopet. Vi fick grymt bra priser på biljetterna. T o r för två personer reguljärt Göteborg - Aten kostar 4440:- sen har vi bokat en hotellnatt i Aten för 500:- efter det styr vi kosan ut mot öarna. Så härligt det känns att ha bokat redan

  • Korallbruden

    Åhhh... bröllopsresa har inte vågat tänka så långt... Vi skall försöka önska oss våran i present...

    Fotografen var ledig så jag känner mig som Tigger i Nalle Phu. Vill bara studsa runt på svansen Nu gäller det bara att ekonomin går ihop sig för hennes bilder är magiska. Vi skall boka en träff med henne för hon ville träffa mr K också... innan hon lägger fast beställningen . Yipppppi

  • CeKe

    Korallbruden: Härligt att ni fick henne!

    Själv har jag fått hem allt material till inbjudningskorten, så nu blir det en del pysslandes av hemma framöver.. Tänkte dock ta det lite i taget. Det är ju ett gäng månader kvar innan de ska skickas ut...

    Sen börjar i alla fall jag (vet ej om min kära KeCe tänkt lika mycket, hehe) fundera på vad vi ska ha för nåt i buffén, men det är det ju inte heller ngn panik över!

Svar på tråden Juli 2010 del 3