• passionsblomman

    I vått och torrt och väntan

    Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

    ...förra tråden:

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

    Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

  • Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Hvidbrud

    oj vad jag visslar...
    liten vaknade, fladdrade lite med ögonfransarna och sköt iväg ett stort leende till sin mamma som fick helt ont i hjärtat.. ajajajaj

    nått nytt i budgivningen?
    har ingis byggt hus eller fött baby?

  • Daa

    Lanovia: (historien alltså)

    Bruttan: verkligen fina bilder! Ni var så vackra och naturen helt fantastisk.

    Hvidis: pussa dottern från mig

    Ja, vad gör Ingis?

  • lanovia 08

    Bruttan vad jobbigt för din syster. Vilken oro att inte veta hur tvilingarna mår och att behöva ligga stilla, det blir många veckor. Plus att inte få träffa sin dotter. Stackars syster!

    Ingis har ju ingen dator hemma just nu så henne kommer vi nog tyvärr itne höra så mkt av den närmsta tiden.

    *visslar mig ner till soffan och mackan*

  • Ninnnis

    Jag har fått mess från Ingis! Hon saknar oss och tycker det är "tradigt" utan BT Hon håller dock tummar och tår för alla. Fladderbuset bor kvar och grunden är gjuten, så nu slappar och läser hon.

  • passionsblomman

    Hallå alla!

    har inte en chans att läsa ikapp idag men jag MÅSTE ju in och säga att:

    Vi har sålt vår stuga för 1 650 000 kronor och de får tillträde den 15/9. En jättetrevlig familj och allt känns bara helrätt.

    Jag är så otroligt tacksam över den här utvecklingen på allting!

    Nu äntligen , eftersom vi åkte och skrev nu ikvll, börjar jag känna att allt inte är HELT galet och överspännande längre. Jag
    får nycklarna till mitt nya hem imorgon!!!

    Vi ska upp redan kl 03.00, eftersom vi klämde in kontraktsskrivningen redan nu ikväll för att slippa magont, och då får vi istället packa flyttbilen imorgonbitti snabbt som tusan.

    Jag kommer hem fredag kväll igen, så till dess får ni ha det så bra!

  • Daa

    God morgon, allihop! *vinkar och försöker, utan att lyckas, se pigg ut här vid min arbetsbänk*

    Blomman: Härligt att stugan är såld nu och att allt känns rätt. Grattis till det nya hemmet. Lycka till med packandet.

    Ingis: saknar dig också!

    Igår lyckades jag lägga mig innan nio. En stunds läsning innan jag släckte. Såå skönt det var. Måste göra det oftare. *gäspar*

    Oj, nu fick jag jobb.

    Ha en fin dag.

  • lanovia 08

    Saknar också Ingis.

    Blommis, grattis till sålt hus och nytt hus!!! Härligt jobbat!
    Hoppas det går bra för er idag.

    Daa, vad skönt det lät att lägga sig så tidigt, kanske skulle testa det ikväll när jag är själv hemma till typ midnatt. Eller så skall jag testa något annat som är mysigt, sitta själv i soffan.

    Ninnis hur är läget idag? *visslarvisslarvisslar*
    Jag har ont i magen, typ som mensvärk så jag tänkte jag tar mensvärken åt både dig och Daa(och om det är någon annan som befinner sig i den fasen), så behöver inte ni få några indianbesök.

    Daa, vad jobbar du med?

Svar på tråden I vått och torrt och väntan