• passionsblomman

    I vått och torrt och väntan

    Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

    ...förra tråden:

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

    Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

  • Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ankan80

    Jag och Lanovia har bröllopsdag den 6 sep
    Dvs nästa söndag....

  • passionsblomman

    Måste apropå alla era hundar och alla känslor runt dessa berätta något alldeles förfärligt: M på kliniken hade sin lilla hund med sig idag, jag tror det är en JR faktiskt Ninnis. Jättefin liten lugn tjej.
    Så sa M "ja hon är blind på ena ögat...och det är mitt fel! Jag kastade en pinne till henne och hon fick den rakt i ögat!"

    Ojd¨å, en sådan sak är inte så lätt att förlåta sig själv sa min sambo.

    -"FÖRLÅTA! Jag kan ALDRIG förlåta mig för det i hela mitt liv! Men leva med det måste jag ju!"
    Sa hon och började nästan gråta!

    Stackars henne och lilla vovven!

  • Ankan80

    Naaaw! Vilken tragedi!


    passionsblomman skrev 2009-08-30 17:27:54 följande:
    Måste apropå alla era hundar och alla känslor runt dessa berätta något alldeles förfärligt: M på kliniken hade sin lilla hund med sig idag, jag tror det är en JR faktiskt Ninnis. Jättefin liten lugn tjej.Så sa M "ja hon är blind på ena ögat...och det är mitt fel! Jag kastade en pinne till henne och hon fick den rakt i ögat!"Ojd¨å, en sådan sak är inte så lätt att förlåta sig själv sa min sambo.-"FÖRLÅTA! Jag kan ALDRIG förlåta mig för det i hela mitt liv! Men leva med det måste jag ju!"Sa hon och började nästan gråta! Stackars henne och lilla vovven!
  • passionsblomman

    Ja det är så sorgligt och SNACKA om maximal otur!
    jag menar, om du skulle få uppdrget att träffa en så liten yta med en pinne, hur sannolikt är det då att du skulle lyckas?
    Och hunden älskade ju de där pinnlekarna, så det var ju verkligen en olycka. Fy, man såg verkligen hur jätteledsen hon fortfrande är för det där.


    Ankan80 skrev 2009-08-30 18:03:37 följande:
    Naaaw! Vilken tragedi!
  • Daa

    Ja, usch, riktigt sorgligt.


    passionsblomman skrev 2009-08-30 18:05:43 följande:
    Ja det är så sorgligt och SNACKA om maximal otur!jag menar, om du skulle få uppdrget att träffa en så liten yta med en pinne, hur sannolikt är det då att du skulle lyckas?Och hunden älskade ju de där pinnlekarna, så det var ju verkligen en olycka. Fy, man såg verkligen hur jätteledsen hon fortfrande är för det där.
  • Villemoa

    Ninnis; grattis på bröllopsdagen!

    Betty; grattis till bröllopet och vilket asshole till svåger!

    Ingis; spännande!!

    Själv har jag inte haft någon bra helg alls. Hade ju ordnat 60-års fest för mamma och allt var frid och fröjd tills på kvällen då en av mina nära släktingar skapade ett problem av ingenting alls och kallade mig både det ena, andra och tredje! :-0 Jag är ju inte den som sväljer saker och ting utan jag sa ifrån på skarpen men då var jag "oförskämd" mm. Sen har jag också fått höra vad samma person + dennas dotter egentligen tycker om mig fast naturligtvis har ju inte DE berättat för mig utan snackat skit bakom ryggen på mig!!
    Och detta ska alltså vara nära släktingar?! Jag är så chockad så det finns inte och har varit spänd i magen sen i fredags kväll. Nästan som sammandragningar och då är jag ändå bara i v.6+6.
    Jag har varit så ledsen i dagarna två så det finns inte!

  • Daa

    Men, Villemoa, så tråkigt.
    Vad är det med folk som inte kan bete sig som, tja, folk?
    *kramar*

  • Villemoa

    Ja det undrar jag också. Tack för kramen, det behövs verkligen!


    Daa skrev 2009-08-30 18:30:58 följande:
    Men, Villemoa, så tråkigt. Vad är det med folk som inte kan bete sig som, tja, folk? *kramar*
Svar på tråden I vått och torrt och väntan