• passionsblomman

    I vått och torrt och väntan

    Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

    ...förra tråden:

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

    Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

  • Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ankan80

    Spännande blommis!
    Håller tummarna för raketbudgivning!

    Klart det kommer in fler bud!

  • lanovia 08

    Jag blir stressad, har så mkt att göra här idag att jag inte hinner med er alls.

    Hade massa kommentarer till Bruttan som var sur och Blommis som städar, Ninnis söta vovve etc etc. Men nu står det still och jag måste egentligen jobba på.

    Men blev så jädrans irriterad av någon anledning så det tog stopp.
    Började med parfymstinkande damen i morse. Sedan en snäll ochgullig kille här på jobbet som ofrivilligt råkade för svåra livet för mig lite. Och till på råga på allt fick jag hostattack på toan. Vi har tydligen en städerska som är livrädd för svininfluensan eller något för hon har formligen dränkt hela toaletten i klorin. Urk vad det luktade. Retade i halsen och kom genast att tänka på I manegen med Glenn Shilling (eller vad hette programmet? ) " Det bränner, det bränner..."

    Nej som sagt jobba var det, om en timmer skall vi iväg på aktivitet med jobbet.

    Men massa kramar till alla.

  • lanovia 08

    Ninnis tackar som frågar, förutom irritationen just nu mår jag faktiskt väldigt bra. Har inte spytt på 2!!! veckor!!! *dansar jubeldansen*

  • ingenjörsbruden

    Daa: hahahaha Ja jag hoppas det....för annars ligger jag nog lite risigt till!
    Lunch gör mumma för själen o magen!

    Blommis: Gött! Ja men då har ni åtminstone utgångsbudet....så av med vagnen blir ni...men ni satte kanske väldigt lågt utgångspris?

    Lunchen var god....helt underbart väder här i södern! Riktig sensommarvärme...surt att sitta inne o jobba bara...hoppas på fint väder hela hösten för jag måste ju slite på vagnen o så måste ju husbygget bli tätt innan höstrusket kommer!

  • passionsblomman

    Nejmen alltså utgångsbd har vi på HUSET!! Det är den budgivningen som pågår!

    Och nu har ettannant par höjt med 25 tusen och den första tjejen svarat med 25 till. Två andra par ska återkomma med sina bud imorgon!

    OCH nu har en tjej mailat om vagnen och hon tycker den är jättefin och vill komma och titta!


    ingenjörsbruden skrev 2009-08-27 13:45:08 följande:
    Daa: hahahaha Ja jag hoppas det....för annars ligger jag nog lite risigt till! Lunch gör mumma för själen o magen! Blommis: Gött! Ja men då har ni åtminstone utgångsbudet....så av med vagnen blir ni...men ni satte kanske väldigt lågt utgångspris? Lunchen var god....helt underbart väder här i södern! Riktig sensommarvärme...surt att sitta inne o jobba bara...hoppas på fint väder hela hösten för jag måste ju slite på vagnen o så måste ju husbygget bli tätt innan höstrusket kommer!
  • passionsblomman

    Lanovia: fy vad äckligt med alla stanker! Jag har svårt nog för parfymöverdoser och klorinbränna UTAN att jag är gravid. För att inte tala om svettlukt!

  • Pralinen Jessica

    Jabbadabbadooo... Jag ska börja på sminkkurs den 24/9!!!

  • passionsblomman

    Två pling till i mobilen och det är samma två som budar mot varandra. De höjer 25000 i taget och nu är vi 100 000 upp från utgångsbudet!

    och på lördag kl 16 kommer en tjej och kollar in villavagnen!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan