• passionsblomman

    I vått och torrt och väntan

    Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

    ...förra tråden:

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

    Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

  • Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ninnnis

    Enligt hans papper är han det. Vi är dock inte helt säkra på att han är riktigt renrasig, men han står registrerad som JRT Han är dock släthårig, inte strävhårig som nog är vanligast. Det finns tydligen en del variationer hos rasen, både i utseende, storlek och päls. Men öronen vet jag inte riktigt hur de passar in


    passionsblomman skrev 2009-08-26 21:18:51 följande:
    Ninnis vilken gó vovve! Men inte kan det där väl vara en Jack Russel som jag hade för mig att du sa?
  • Daa

    Oj, vad fort tiden går när man dräller på BT. Det är alldeles snart sovdags för en annan. *mumsar knäckebröd*

    God natt, tjejer!

  • passionsblomman


    Nä han har ena rediga öron er krabat!

    Jag visste ite att det finns släthåriga JR!
    Då är han väl en sådan då, fast med extrastora öron...
    Ninnnis skrev 2009-08-26 21:34:48 följande:
    Enligt hans papper är han det. Vi är dock inte helt säkra på att han är riktigt renrasig, men han står registrerad som JRT Han är dock släthårig, inte strävhårig som nog är vanligast. Det finns tydligen en del variationer hos rasen, både i utseende, storlek och päls. Men öronen vet jag inte riktigt hur de passar in
  • Fjällbruttan

    Hejhopp!!

    Ikväll har jag varit effektiv, det ni!
    Har kokat vinbär som står på avrinning till gelé, hängt tvätt (2 maskiner)lagat go´middag och vattnat blommor....måste nog köra traktor mer ofta
    har dundrat runt i vår traktor och slagit ner hö på stora lägdor...
    Nästa år ska vi slå traditionellt, vi ska bli med häst och den ska visst matas...
    Äldsta dottern ska få en häst på foder i 1 år för att pröva, och vi se om vi har råd
    Praktiskt att slippa köpa!

    Lille plutthunden verkar enortm gullig!! Saknar mina schäfrar nu!

    Passion, vilken dag!! Och vilken tur att du kunde lite teckenspråk, vilket säljtrick
    Håller tummarna för inseminariumet ska ge strålande resultat denna gång!!
    Och vad mysigt att glida in på bio, liiiite avundsjuk!
    Åsså skriver jag upp 8,5 milj i önskeboken till Bloman med familj!

    Jessica... tre klänningar är väl bra? en på mogonen, en till lunch och en till middagen

    Daa....håller tummar och tår för dig nu så du får ett +

    Själv har jg brunslaskiga flytningar men fortfarande ett +, kunde inte låta bli att kolla...å  andra sidan hänger ju hormonerna kvar ett tag.
    Fast gubben har hoppet igång, han påstår at jag är helförvirrad (vadå, bara för att jag hade balsamvinäger på spagettin i förrgår...pröva inte!!) och så trött och lättretlig..
    Jag påstår att de kan bero på oro

    Ses imorgon, nu ska jag gå och brodera tomtar

  • Ninnnis

    Bruttan,

    Dina inlägg är underbara! *hoppas som en tok att det är ett tvättäkta plus*

    Blommis, renrasig eller ej, söt och go är han iaf! Och han hör bra med sina fina öron *kommer osökt att tänka på rödluvan*

    Perfekt att du kunde stå tilltjänst med teckenspråk! Vilken service

  • Fjällbruttan

    Visst är de (ljuger hejdlöst)Bara jag kunde stava......
    Men det är nog allmän sinnesstörning för vare sig jag har + eller inte slåss jag med tangentbordet...

    Jag är nog som en dum en.... jag är nog inte riktigt klok

    Åhh.. nu hör jag reklam på tv:n för Ensam mamma söker, de har spelat in avsnitt här uppe... om de filmade altanen är det kvar dekorationer sen vi gifte oss
    De började inspelningen dagen efter vårt bröllop!
    Måste nog kolla det i år, har aldrig sett det annat än nåt avsnitt förut.

  • passionsblomman

    Han har ju alldeles perfekta öron såklart! Och vore inte sitt sanna jag utan dem!

    Och nog för att du ju är alldeles såld på den här nya familjemedlemmen, men var i din cykel är du egentligen hördu?

  • Jenny står brud 090801

    Jag har också läst teckenspråk undervisar en döv tjej i det nu på skolan, är jätteroligt!
    Vad spännande med budgivning idag då, håll oss uppdaterade. Dags förpromenad med hunden för att sedan ta sig iväg till jobbet.
    Hoppas ni får en riktigt skönt och bra dag.


    passionsblomman skrev 2009-08-26 20:38:22 följande:
    . Det är en döv tjej som är jätteintresserad och kom en andra gång idag. Jag har ju pluggat teckenspråk så jag och mäklaren bestämde att jag skulle stanna så hon kunde få fråga mig vad hon ville och så.Det kom 7 olika familjer/par och det var bara den döva tjejen som varit här förut, så nu börjar det vara en hel hoper folk och IMORGON BLIR DET BUDGIVNING!!!!!*spännande så jag dööööör*
  • lanovia 08

    Vilken sötnos Ninnis. *smälter*

    *blir galen på folk med parfym*
    Min rumskompis har besök av en s om STINKER parfym, jag får nog utrymma rummet ett tag.

    Återkommer senare.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan