• passionsblomman

    I vått och torrt och väntan

    Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

    ...förra tråden:

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

    Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

  • Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Jenny står brud 090801

    Tar parti med leksi


    Leksi skrev 2009-08-24 20:38:06 följande:
    Håller tummarna för att du får behålla jobbet!
  • Leksi

    Vi berättade förresten för svärmor i lördags trots att det är så tidigt, men maken ville så gärna. Hon blev rörd och fällde en tår, precis den reaktion man vill ha! Hon har ett barnbarn sen tidigare men det är första gången hon blir farmor (kontra mormor alltså).

  • Jenny står brud 090801

    Vad spännande med inskrivning för er tjejer, men visst är det jobbigt att vänta. Men den som väntar på något gått... (väntar ofta för länge) Nej så skulle det ju inte vara Känns väl bara ofta så

  • Daa

    Jag också! *viftar med handen*

    Jenny står brud 090801 skrev 2009-08-24 20:39:10 följande:


    Tar parti med leksi
  • Fjällbruttan

    Era visslingar funkar
    Ska bara hålla tummarna för att det går bra nu....

  • lanovia 08

    Är alldeles för trött och SVINhungrig för att kommentera allt som skrivits här ikväll. (vi har jobbat på bra med målning av staket)

    Men måste ge Blommis *världens största och fetaste kram* Vännen vilken dag! **** för stoppet! *kramar igen*
    Konstigt av dem att ge dig ett sådant besked och sedan inte förklara mer.
    *kram*

  • lanovia 08

    Betyder det att du testat positivt????


    Fjällbruttan skrev 2009-08-24 21:46:37 följande:
    Era visslingar funkar Ska bara hålla tummarna för att det går bra nu....
  • lanovia 08

    Nu mat, bok och sova! Läser och kommenterar mer imorgon.

    Hoppas Blommis make är hemma nu. Annars kryper jag ner i soffan med dig och klappar kinden.

  • passionsblomman

    Tack gumman! *kramar tillbaka*

    Inte så konstigt egentligen, för på röntgen sa de bara vad de såg vid den första snabbtitten och så skickade de upp mig till M på kliniken för att få recept på antibiotika så jag inte ska få en infektion av kontrastvätska som inte kommer ut.
    På kliniken måste de först få det egentliga utlåtandet för att veta vad resultatet mer exakt är och vad för plan man kan göra utifrån det.
    Däremot är det ju tortyr att vara tvungen att vänta på svar. Man vill ju veta NYSS.

    lanovia 08 skrev 2009-08-24 21:53:55 följande:


    Är alldeles för trött och SVINhungrig för att kommentera allt som skrivits här ikväll. (vi har jobbat på bra med målning av staket)Men måste ge Blommis *världens största och fetaste kram* Vännen vilken dag! **** för stoppet! *kramar igen*Konstigt av dem att ge dig ett sådant besked och sedan inte förklara mer.*kram*
Svar på tråden I vått och torrt och väntan