• passionsblomman

    I vått och torrt och väntan

    Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

    ...förra tråden:

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

    Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

  • Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • lanovia 08

    Hehe, fast jag har nog redan avslöjat det här, eller?
    Men annars gissar man det nog ganska lätt. *ser skyldig ut*


    Ninnnis skrev 2009-08-21 13:14:49 följande:
    Undrar förresten om de som inte har träffat dig kan gissa vart du kommer ifrån...?
  • Villemoa

    Ninnnis; ha det så jättekul här i Sthlm i helgen!!

    Ingis; förlossningen kommer att gå superbra!! Kroppen vet vad den ska göra så det är bara att följa med strömmen

    Lanovia; jag ska gå på vattengympa men inte för gravida. När jag bokade så var jag inte gravid. Förhoppningsvis kan jag gå på den här lätt-kursen ändå. Ska bli skönt att gå iväg och träna lite för att förhoppningsvis hålla den värsta foglossningen borta. För att jag kommer få det den här gången också är inte en fråga om OM utan om NÄR...

  • lanovia 08


    Kom just på hur lägligt mitt nick är: LA novia
    Villemoa skrev 2009-08-21 13:18:32 följande:
    Jag har inte den blekaste varifrån du är lanovia!
  • lanovia 08

    Jo får nog bli vattengympa, nu har jag gått 17 fulla veckor så nu får jag lov att anmäla mig.

    Varför är du så säker på foglossningar? Eftersom du hade det sist eller vad?

  • ingenjörsbruden

    lanovia 08 skrev 2009-08-21 13:07:33 följande:


    Ingis, nu förstår jag absolut ingenting *ser ut som en dum blondin*Tror du att du kommer ha annat att tänka på än att smsa oss alla när barnet väl skall ut??? Va???!!! *ser lite förolämpad ut och gapar med stor mun*
    HAHAHAHAHAHAHAHAHA!
  • ingenjörsbruden
    o KRAM, Ninnis!!!
    Hoppas verkligen hunden inte får tokspel i bilen om ni ska köra ner fr huvudstaden.....får hänga ut genom rutan tillsammans med hunden o visa hur underbart det är att åka bil!

    lanovia 08 skrev 2009-08-21 13:51:20 följande:
    Kom just på hur lägligt mitt nick är: LA novia
    Wiiiiieee FREDAGSHUMOR à la Ingis! 17 hela veckor! Åhh va tiden går fooooort!
    Snart halvvägs ju!
    RUL-tid snart?! Ska ni kolla om det är en Ellen eller ej?!
    Kan säga att det är rätt spännande att inte veta osså!

    Villemoa: Ja det har du rätt i....det är ju eg inte så mkt annat man kan göra än att följa med.... Men det ska bli intressant....hahahah.....kanske kommer en teknisk rapport efteråt av mig!?! Vem vet?!
Svar på tråden I vått och torrt och väntan