• passionsblomman

    I vått och torrt och väntan

    Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

    ...förra tråden:

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

    Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

  • Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ninnnis

    NEJ! Jag är kvar

    lanovia 08 skrev 2009-08-21 12:51:08 följande:


    Jaha då hade alla lämnat tråden då....nämen jag kan ju sitta här och skriva för mig själv.
  • ingenjörsbruden

    Daa: Hahahaha attans att chefen kom precis där....*väjer kvickt undan o seglar vidare*

    Lanovia: Hahahaha.....Tur att Ninnis osså var med på kapningen...annars hade jag nog skrivit här själv...hahahaha KAN ju bli lite enformigt med bara ingis-inlägg...speciellt en fredag....då ballar jag ju alltid ur!

    Ska se om jag kan få till en bränning...den är rätt bra...man kan anpassa efter hur mkt tid man har...15, 30 eller 50 min yoga. Plus bäckenbottenträning o avslappning o andning...

    Nä det är bra att vi inte har så många martyrer här i tråden....räcker nog rätt bra med mig o Ninnis!
    Ja pappa är ute o cyklar rejält....det värsta är att han tycker att folk ska TYCKA precis som honom...o gör man inte det....då älter han det om o om igen.....för vad spelar det för roll om vem som gjort o sagt vad....gjort e gjort o kommer aldrig tillbaks.....bättre att se framåt...men näää...det gör han inte....samlar bara ja-sägare runt sig....suck....

    Lanovia: Hahaha sorry...men jag trodde att jag bara hade Ninnis o Hvidis nr...men jag har ju faktiskt ditt nr osså!
    Klart du får ett sms osså när vi far in....om jag kan tänka så långt då dvs!

    Tråkigt att man ska behöva bli påmind så här....men jag är VÄLDIGT glad för att jag har så underbara svärföräldrar o min syster som alltid ställer upp o inte har varken mammas eller pappas drag för 5 öre....
    O så är jag glad för att jag har er!!

  • lanovia 08
    Ninnnis skrev 2009-08-21 12:52:34 följande:
    Cause I´m the queen of sms lanovia 08 skrev 2009-08-21 12:47:33 följande:
  • lanovia 08

    Hmm vet ni jag tror det går fortare att segla om vi gör det ihop och inte en i taget. Fast å andra sidan kan jag inte sitta hängar här för länge, måste ju jobba också. Tror jag....???

  • lanovia 08

    Ingis, nu förstår jag absolut ingenting *ser ut som en dum blondin*
    Tror du att du kommer ha annat att tänka på än att smsa oss alla när barnet väl skall ut??? Va???!!! *ser lite förolämpad ut och gapar med stor mun*

  • lanovia 08
    Tänker inte ens på att jag gör det.
    Ninnnis skrev 2009-08-21 08:46:07 följande:
    Du är så gullig när du skriver dialekt! lanovia 08 skrev 2009-08-21 08:32:05 följande:
  • Ninnnis


    lanovia 08 skrev 2009-08-21 13:07:33 följande:
    Ingis, nu förstår jag absolut ingenting *ser ut som en dum blondin*Tror du att du kommer ha annat att tänka på än att smsa oss alla när barnet väl skall ut??? Va???!!! *ser lite förolämpad ut och gapar med stor mun*
  • lanovia 08

    Ni verkar ha försvunnit igen, jaja då får la jag jobba.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan