• passionsblomman

    I vått och torrt och väntan

    Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

    ...förra tråden:

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

    Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

  • Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Daa
    Fjällbruttan skrev 2009-08-20 20:27:30 följande:
    Nää... det var inte så fint, dugg regn hela dagen och vi var blöta inpå trosorna när vi körde hem... men det gäller att vara före turisterna som brukar dyka upp på helgerna hmmm......hade velat se räddningtjänstens min om vi kört av vägen och behövt hjälp när vi for hem....För att inte blöta ner sätena drog vi ner byxorna till knäna och satte oss...Tur att det bara var 1 km hem
    Det kostar att vara med
  • Sonja68

    Leksi: STORT GRATTIS!!! Strålande, underbara nyheter!
    Fjällis: Jag ser det framför mig. Och hör hur du låter åt dina barn, he-he, trodde jag var ensam. Får också dåligt samvete nån sekund efteråt. Men grattis till kantarellerna *dreglar*.
    Skönt att det stabiliserat sig med syrran och tvillingarna.
    På tal om twins. Min fd kollega har fått två kill-tvillingar.
    Hon fick första barnet rätt sent (självvalt), vid 40. En pojke.
    Sen ville de ha ett syskon nu när pojken blir två. Och, se där, ni väntar tvillingar. VA?!?! Tur de hade köpt stort hus och inte tre rum på 90 m2. Men bil måste de byta (de hade precis köpt en ny fin kombi). Tänk er; tre bilbarnstolar på rad, ryms inte i en vanlig bil direkt. Och från att ha varit ensam (hon flyttade ihop med pappan till barnen ett-ettåetthalvt år innan sonen föddes) så vips var de FEM i familjen! Vilken omställning, men vilken LYCKA!
    Pojkarna är jättefina, allihop !

  • Ankan80

    God morgon!
    Snart skall vi bege oss på en trip till Norge.
    Är hemma igen på söndag kväll!

    Ha en trevlig helg!!!
    Kraaaam

  • Ninnnis

    God morgon!

    Ha det så trevligt i Norge, Ankan!

    Lanovia, hoppas Ledin var bra igår

    Bruttan, smart att förekomma turisterna! Du har varit med förr..

    Leksi, tror du på det nu, då? När ska du ringa B M för inskrivning? Härligt med semester, förresten!

    Ingis, vad duktig du är som promenerar och yogar! Man du tar det väl lugnt? *tittar strängt*

    Blommis, när är visningen? Eller har den varit? *förvirrad* Har förkylningen och halsontet gått över?

    Daa, nu är det äntligen fredag! Sovmorgon imorgon?

    AndBeyond, imorgon är det dags!!!! Åh, vad underbart och spännande! När åker ni till Hawaii? Inte ett dugg avis... *näsan blev plötsligt ett par centimeter längre*

    Hvidis, har lilla familjen fått komma hem idag? Hur känns det? Tänker på er!

  • Ninnnis

    Imorse var jag tvungen att stiga upp en halvtimme tidigare och åka tåg+buss till jobbet, eftersom vi kör bil hem från Sthlm på söndag och då är det inte så smart om min bil står på Kastrup. Det fick mig att inse hur skönt det är att köra bil Bra med en tankeväckare som får en att uppskatta sånt som man annars tar för givet!

    I eftermiddag flyger jag till Sthlm och möter upp maken, sen ska vi träffa vovven! Efteråt kör vi till makens syster med familj och äter kräftor eller grillar. Imorgon blir det stan, Coldplaykonsert och hotell. Söndag är det hemfärd, förhoppningsvis med en liten hund i bilen

Svar på tråden I vått och torrt och väntan