• passionsblomman

    I vått och torrt och väntan

    Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

    ...förra tråden:

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

    Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

  • Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Fjällbruttan

    Snälla snälla snälla, kan ni hålla alla tummar och tår för min syster?
    Hennes slempropp gick igår, inlagd med värkar och hon väntar tvillingar och är bara i vecka 24, tror jag, är så stressad nu så jag kommer inte ens ihåg, vet bara att hon skulle ha på julafton!
    Det är åt helvete för tidigt!
    Är en plåga just nu att vara 90 mil ifrån....
    Vill "hem" och skrämma bort alla värkar och trösta henne...
    tyvärr har hon en karl som har sjukhusnoja( han är guld i vanliga fall) men just nu vete fan om det inte är hon som måste hålla ihop dem!
    Vet ju hur det är eftersom jag var med om nästan samma med Saga och man är ju så jäkla liten och rädd!

  • passionsblomman


    *håller allt som går!*
    Fjällbruttan skrev 2009-08-19 16:23:31 följande:
    Snälla snälla snälla, kan ni hålla alla tummar och tår för min syster?Hennes slempropp gick igår, inlagd med värkar och hon väntar tvillingar och är bara i vecka 24, tror jag, är så stressad nu så jag kommer inte ens ihåg, vet bara att hon skulle ha på julafton!Det är åt helvete för tidigt!Är en plåga just nu att vara 90 mil ifrån....Vill "hem" och skrämma bort alla värkar och trösta henne...tyvärr har hon en karl som har sjukhusnoja( han är guld i vanliga fall) men just nu vete fan om det inte är hon som måste hålla ihop dem!Vet ju hur det är eftersom jag var med om nästan samma med Saga och man är ju så jäkla liten och rädd!
  • Villemoa


    *håller tummar och tår så hårt jag kan*
    Fjällbruttan skrev 2009-08-19 16:23:31 följande:
    Snälla snälla snälla, kan ni hålla alla tummar och tår för min syster?Hennes slempropp gick igår, inlagd med värkar och hon väntar tvillingar och är bara i vecka 24, tror jag, är så stressad nu så jag kommer inte ens ihåg, vet bara att hon skulle ha på julafton!Det är åt helvete för tidigt!Är en plåga just nu att vara 90 mil ifrån....Vill "hem" och skrämma bort alla värkar och trösta henne...tyvärr har hon en karl som har sjukhusnoja( han är guld i vanliga fall) men just nu vete fan om det inte är hon som måste hålla ihop dem!Vet ju hur det är eftersom jag var med om nästan samma med Saga och man är ju så jäkla liten och rädd!
  • andbeyond

    *hålla tummar och tår*

    *håller lite extra till*


    Fjällbruttan skrev 2009-08-19 16:23:31 följande:
    Snälla snälla snälla, kan ni hålla alla tummar och tår för min syster?Hennes slempropp gick igår, inlagd med värkar och hon väntar tvillingar och är bara i vecka 24, tror jag, är så stressad nu så jag kommer inte ens ihåg, vet bara att hon skulle ha på julafton!Det är åt helvete för tidigt!Är en plåga just nu att vara 90 mil ifrån....Vill "hem" och skrämma bort alla värkar och trösta henne...tyvärr har hon en karl som har sjukhusnoja( han är guld i vanliga fall) men just nu vete fan om det inte är hon som måste hålla ihop dem!Vet ju hur det är eftersom jag var med om nästan samma med Saga och man är ju så jäkla liten och rädd!
  • Sonja68

    Fjällbruttan; här har du en till som håller tummarna och tårna för din syster och tvillingarna!

    Och stort GRATTIS till Hvidis! Så underbart att Lillmuffins fått träffa sin familj och ni henne

  • Jenny står brud 090801

    Oj, vad ni skriver. Alltid lika roligt att komma hem från jobbet och läsa igen det ni skrivit under dagen. Får nog börja anteckna bredvid för att komma ihåg att svara på allt

    Får såklart börja med att skicka stora grattis till hvidis och hennes familj. Vad häftigt det måste vara att vara en till i familjen. Man är två som åker in till bb, men tre när man åker hem.

    Ninnis: Vad roligt att ni troligen skall skaffa hund. Det är helt underbart! För min del lugnade det även bebissuget enormt, nu var det ju tre år sedan så suget efter en bebis har kommit tillbaka

    Blommis: Visst är det bra att ha prospektet i väskan, då kan man ju visa varför man väljer att flytta. Och som du själv skriver så fattar folk det när man visar sitt underbara hus. *tittar mig omkring och försöker förstå att gården vi bor på är vår* Hos oss slutade det med att även min mamma gick runt med ett prospekt i väskan...

    Ankan: Trist att du mår dåligt, men det är ju för en bra sak.

    Fjällbruttan: *Håller alla tummar och tår jag kan för att det skall gå bra för din syster* Du får uppdatera oss...

    Skickar oxå pussar till alla.... hur gör man den söta "puss-smejlen"?

  • Ninnnis

    Jenny, : - p , fast utan mellanslag blir . Tror det är Ingis som har en "smiley-lathund" på sin presentation

    Jag tror definitivt att en eventuell hund kommer att flytta fokus till annat än barnagörande. Jag märker redan att jag tänker betydligt mer på vovven än BIM och symptom

    Lanovia, hoppas huvudvärken försvann bums!

    Ingis, den där energin kommer och går, det kan jag lova... Hade dock en massa energi på indoor walkingpasset idag, så det blev svettig & härlig träning!

  • Jenny står brud 090801

    Det funkade tack, NInnis!! Och vad bra att Ingis har en smileys-lathund på sin presentation.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan