• passionsblomman

    I vått och torrt och väntan

    Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

    ...förra tråden:

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

    Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

  • Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Jenny står brud 090801

    Tycker det är ett så fint namn nu så jag ångrar nästan att hunden fick det. Hade ju passat bra till en liten tjej...

  • Daa

    Ja, se till att han kramar dig mycket ikväll.
    En bra början att han tog ut hunden
    Jenny står brud 090801 skrev 2009-08-17 20:12:16 följande:


    Nu kom mannen hem så jag tänkte bli lite ompysslad av honom en stund. Slapp ut i regnet med ester för han gjorde det
  • Daa

    Och säkerhetsbälte! Så jag fick in ett viktigt budskap


    Hvidbrud skrev 2009-08-17 20:16:41 följande:
    Daa! Ny bild!! fiiina blommor!
    Jo, tycker om blommorna.
  • Ninnnis

    Snacka om två flugor i en smäll!


    Daa skrev 2009-08-17 20:19:17 följande:
    Och säkerhetsbälte! Så jag fick in ett viktigt budskap
    Jo, tycker om blommorna.
    Mmmm, pizzabullar... *stoppar i mig en stor tugga*

    Jenny, skönt att maken kom hem nu när du behövde honom. För mig har indianerna kommit 17 dagar efter utslag på äl-test, men det är ju individuellt. Vänta till fredag och testa då, vetja!

    Blommis, jag har sagt det förr, men din son verkar vara en fantastisk liten person! Han kommer inte att ha några som helst problem med att få nya vänner och komma in i klassen, det är jag säker på Tänk så spännande flickorna från Småland (tussilull och tussilo ) kommer att tycka det är med en stockholmskille...

    Blommis, släng hit fossingarna när Daa tröttnar, jag kan ta dem tills Lillmuffins är ute!

    Lanovia, skönt att du hittat en träningsform som känns bra!

    Martyr-Ingis, jag tror tyvärr att du bör prata med maken om hur du känner. Mvh, Martyr-Ninnis
  • Jenny står brud 090801

    Ja, det är underbart att maken kan få en på bättre humör så lätt, räcker med några kramar så känns allt mkt bättre.


    Ninnnis skrev 2009-08-17 20:53:29 följande:
    Jenny, skönt att maken kom hem nu när du behövde honom. För mig har indianerna kommit 17 dagar efter utslag på äl-test, men det är ju individuellt. Vänta till fredag och testa då, vetja!
    Och vad duktiga ni är som tränar, *blir impad* Jag vill också men orkar aldrig ta mig för det.
  • passionsblomman
    Ninnnis skrev 2009-08-17 20:53:29 följande:
    Blommis, släng hit fossingarna när Daa tröttnar, jag kan ta dem tills Lillmuffins är ute!
    Nejdu, jag behöver mina fötter själv för närvarande. Speciellt imorgon när jag ska köra lilla bilen ända till verkstaden igen.(Nä, den har inte gått sönder, men det har i flera år saknats hastighetsmätare på den. Kanske är en bra att ha sak på besiktningen nästa vecka? )

    (och jo, vi har lagat den två ggr men den tuggar i sig dem hela tiden så nu får hela rasket bytas den här gången)
  • Ninnnis

    Ojdå, Hvidis skulle det ju stå!


    passionsblomman skrev 2009-08-17 21:44:54 följande:
    Nejdu, jag behöver mina fötter själv för närvarande. Speciellt imorgon när jag ska köra lilla bilen ända till verkstaden igen.
Svar på tråden I vått och torrt och väntan