• passionsblomman

    I vått och torrt och väntan

    Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

    ...förra tråden:

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

    Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

  • Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • passionsblomman

    Kinder-ägg?

    Åh jag bara gråter och gråter! I anfall och stötvis liksom.

    Ja, han med jobben är tillbaka men han verkar ju ha såp FÖRFÄRLIGT mycket att göra och det fanns visst ingen heltid för min sambo, för de4var redan tillsatta (hur fan det nu kunde gå till undra man ju)
    Har satt sambon på att ringa alla andra vaktbolag i länet och sätta lite fart.
    Helt jävla omöjligt kan det bara inte vara.

    Men visst, det var ytterligare ett frågetecken som nu kvarstår istället för att bli ett utropstecken

    Enda utropstecknet än är alltså att vi har köpt ett hus.
    det beöver bli:

    Sambon har ett jobb!
    Vi har sålt vårt eget för en massa pengar!
    Jag är gravid!
    Min son har nya kompisar och trivs i skolan!

    Ser inte den listan bra ut?

    Synd att jag har förbannat lite makt och inflytande till att bestämma över den i slutänden...

  • Ninnnis
    passionsblomman skrev 2009-08-17 14:59:07 följande:
    Kinder-ägg?
    Åh, Blommis! Jag hoppas så innerligt att ni kan börja bocka av på listan så att allt faller på plats! Det kommer det ju så klart att göra, men all denna väntan och ovisshet är ju så jobbig...

    *kramar hårt och innerligt*
  • Leksi

    Åh Blommis... Förstår att det känns tufft. Det är ju egentligen inte klokt vad mycket ni går igenom på en och samma gång. *kramar om*

    Håller tummarna för fler utropstecken!!

  • ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2009-08-17 14:42:18 följande:
    Ingis, kraaaaam! Har du pratat med maken om hur du känner?
    Hahahaa nä men så kan du ju inte säga! Det skulle ju innebära att jag inte fick gå omkring o vara martyr mer ju! på dig....jag ska försöka ta upp det ikväll.

    Dier kleine kinder Anke! Naaaaaw! Tyskarna har ju alltid varit kända för att göra kvalitetsgrejor.

    *Skickar massor med kramar till Blommis...går ut o plockar en stoooor bukett med ängsblommor*
  • Ninnnis
    ingenjörsbruden skrev 2009-08-17 15:15:50 följande:
    Hahahaa nä men så kan du ju inte säga! Det skulle ju innebära att jag inte fick gå omkring o vara martyr mer ju!
  • Daa

    Hemskt att inte få vara martyr när man känner för det.


    Blommis: kraaaaam.

    Nu är första arbetsdagen avklarad. Dags att åka hem.

  • ingenjörsbruden
    Daa skrev 2009-08-17 16:00:24 följande:
    Hemskt att inte få vara martyr när man känner för det. Blommis: kraaaaam.Nu är första arbetsdagen avklarad. Dags att åka hem.
    häääääärligt!

    *sitter o tralllar på Branstá city släckers.....kom o ta mig långt härifrån.....långt härifrån....långt härifrån....*
  • Ninnnis

    Tror hon syftade på Blommis fyra frågetecken som helst ska bli till utropstecken...


    ingenjörsbruden skrev 2009-08-17 15:57:02 följande:
    eller hur! Sitter o klurar på vad Andbeyond menar....*krafskrafs i håret*
Svar på tråden I vått och torrt och väntan