• Telis

    Livets viktiga och oviktiga frågor

    Vi fortsätter på vår åttiofjärde (eller nåt sånt) tråd - under tre års tid har vi hunnit prata om det mesta. Det vi alla (möjligen med ett undantag ) har gemensamt är vår längtan efter barn. Vissa har hunnit skaffa sig flera stycken under åren, andra väntar fortfarande. I stort sett alla sätt att få barn på (utom att stjäla ett på Ikea) är snart representerade här i tråden.

    Men även om barnpratet är den röda tråden så är det ofta minst lika roligt att diskutera eventuella husköp, middagsplaner, vintips, snuskiga ord och Boris Becker och hans färg på ... eh, den lilla kalufsen.

    Så, nu fortsätter vi babblet. Ska vi inte försöka se till att den här tråden spränger 10.000-strecket i antal inlägg? Den förra tråden var såååå nära och vi har lyckats förr.

    Den förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3389838.html

  • Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor
  • Lapinette

    nenne .. alla har ju faktiskt lyckats här (om vi räknar med oss som hängt här i 3 år) utom du och jag! ALLA!!!! Det kändes förjävligt förut men jag är faktiskt helt lugn på den fronten numera.

  • Lapinette

    Jag lovar - den dagen du plussar kommer jag att gråta av lycka inte avund!

  • fru AM

    Jag pratade lite med en tjej på en fest som skulle adoptera ... man ska tydligen vara beredd på de mest intima frågor ...


    Lapinette skrev 2009-10-13 16:24:50 följande:
    Ja, vi ska snart gå igenom lämplighetstestet ... tänk om man inte blir godkänd?! Snacka om ett slag i magen.
  • viktualia
    nennesjuttioåtta skrev 2009-10-13 16:36:06 följande:
    ååh är inte denna dag slut någongång!!!
    det undrar jag också... det är APTRIST att vara halvsjuk och drälla runt hemma utan att ta tag i nåt vettigt... dessutom är jag gräsänka så jag väntar inte hem nåt trevlig sällskap... prutt.
  • nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-10-13 16:39:02 följande:
    Jag lovar - den dagen du plussar kommer jag att gråta av lycka inte avund!

    visst är det så, samma här! Ni andra lättjästa får ursäkta men de som kämpar blir utan avund från min sida.
  • nennesjuttioåtta

    och eftersom mitt nya liv har börjat ska jag snart packa ihop mig och gå och träna! Va VA? var det era hakor som skramlade i backen?

Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor