• janos

    Äntligen fredag del 18

    Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-17= 28549 inlägg

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 18
  • janos

    Cm, jag har problem med dåligt mobilbatteri, som dör efter ett samtal och därför var den ofta avstängd.

    Ny telefon ligger på önskelistan!!

  • Cybermamman

    janos, den sortens batteri har min syster oxå. Ni kanske kan förhandla fram ett bra paketpris

    Synd var det iaf, men nästa gång, då kommer vi att ses, så det så!

  • Gable

    Och Telia är det enda som fungerar ute i landet. Själv har jag Telenor. J-vla skit, fungerar inte på landet och när är det man behöver sin telefon? Jo, när man är ute och reser i landet.

  • Fru Hilde

    Håller inte med angående Telia. I min del av landet funkar Telia mindre bra på landsbygd medan comviq funkar nästan överallt. Maken har Telia och jag har Comviq

  • Fru Hilde

    Jag har för övrigt gått och blivit tjock. Flera veckors småätande har haft sitt pris Nu står min nya granne ute och tvättar fönster och jag blir bara såå avis på de som är 40plus och ser ut som om tiden inte rört dem *morr* jag hör inte till den gruppen alls... och ibland är det tråkigt

  • anne på grönkulla

    Mmm, jag vet vad du menar (men småtjock har jag alltid varit) - jag vet inte om jag ser gammal ut än så men det tar verkligen disciplin att sköta kroppen (äta rätt, träna etc).

  • janos

    Småtjock eller inte?!?!
    Telia eller inte?!?!?

    Spelar det egentligen någon roll???? Det är ju äntligen fredag!!!

  • äntligen på väg
    Cybermamman skrev 2009-08-04 21:00:03 följande:
    Jag vinkade i alla fall åt er alla när jag var ute på turné. Man vet ju aldrig, förr eller senare vinkar man till rätt person Kram på er alla i sommarvärmen!
    Jaha! Var det du?!

    Äntligen fredag!
Svar på tråden Äntligen fredag del 18