• janos

    Äntligen fredag del 18

    Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-17= 28549 inlägg

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 18
  • äntligen på väg

    Äntligen fredag .
    Har varit och träffat en liten pojk på knappt två mån idag, mysigt
    Ikväll ska jag och maken och min bror på Stand-up i Varberg. Tror det är David Batra, Johan Glans, Özz Nüjen m.fl som uppträder. Kan nog bli kul

  • Fru Hilde

    Låter väldigt roligt ÄPG!

    Jag är trött som en blå gnu men har äntligen börjat bli kvitt mitt eländiga illamående. Ren befrielse!

    MC känner igen det där med fint väder och fullt med folk men å andra sidan är det ju så att man verkligen vill ta vara på baderiet medan det går och då kan det ju vara värt att ligga som en packad sill på en strand ibland. Apropå väder så gjorde jag och maken ett typiskt vädermisstag häromdagen. Det skulle regna och vi bestämde oss för att köra till Gekås istället och shoppa. mmm gissa hur många som tänkt på samma sak den dagen?? Vi är visserligen ganska vana gekåsshoppare så vi tog en kort sväng och handlade det vi behövde och skippade att ta kundvagn, då gick det att navigera hyfsat.

  • mammacatta

    Här är det en surfarkväll/JamesBondkväll. Vi sitter i soffan tillsammans iallafall.
    Naken Daniel Craigh är aldrig fel. Som pausmusik liksom.

  • äntligen på väg

    Hoooo hooooo???!!!

    *Lyfter upp oss ur källaren*

  • Fru Hilde

    ... också här !!! blä jag mår illa igen. Det snurrar hela tiden idag och så är jag snortrött. gnäll, gnäll gnäll

  • äntligen på väg

    Fru Hilde skrev 2009-07-26 23:23:26 följande:


    ... också här !!! blä jag mår illa igen. Det snurrar hela tiden idag och så är jag snortrött. gnäll, gnäll gnäll
    Vad sägs om körsbärstomater?
Svar på tråden Äntligen fredag del 18