• Svar på tråden Tantvarning 5
  • passionsblomman

    Jag ska lära dig bli en riktig kräftätare på vår fest!


    Villemoa skrev 2009-08-16 22:09:20 följande:
    Vi ska ha kräftskiva med alla grannar nästa lördag, det blir skoj. Själv äter jag bara stjärten och klorna. Får kväljningar bara jag tänker på att äta kroppen och huvudet
  • Villemoa

    Tror inte du kommer lyckas... hoppas bara att jag klarar av lukten av kräftor nu när man mest mår småilla hela tiden...


    passionsblomman skrev 2009-08-16 22:10:07 följande:
    Jag ska lära dig bli en riktig kräftätare på vår fest!
  • passionsblomman

    Ha! Vi får väl se!

    Ditt illamående hinner gå över till festen, så det så!


    Villemoa skrev 2009-08-16 22:16:29 följande:
    Tror inte du kommer lyckas... hoppas bara att jag klarar av lukten av kräftor nu när man mest mår småilla hela tiden...
  • Villemoa

    Hoppas bara att foglossningen håller sig borta, känner dock redan av ryggen nu :-0


    passionsblomman skrev 2009-08-16 22:35:41 följande:
    Ha! Vi får väl se! Ditt illamående hinner gå över till festen, så det så!
  • passionsblomman

    Åh nej! *stackars*

    Hade du det med Moa också??
    Min svägerska fick gå med kryckor tillslut, det var ju skithemskt!

    Hej Fjosok förresten!


    Villemoa skrev 2009-08-16 22:40:10 följande:
    Hoppas bara att foglossningen håller sig borta, känner dock redan av ryggen nu :-0
  • Villemoa

    OM jag hade med Moa!! Fick iofs inte gå med kryckor men var knappt ute de två sista månaderna så ont hade jag. Kändes som man konstant blev huggen med kniv i ljumskarna, det strålade ner i benen och ryggen ska vi inte tala om!

    *vinkar till Fjosok*

  • passionsblomman


    Svägerskan vet jag kunde inte ens ta sig till toa själv, än mindre uppför trappen till sovrummet. Hon höll på att pinka ner sig flera ggr då hennes karl inte direkt var blixten på att fatta att "hjälp mig NU" betydde NU.

    Mycket tacksam att jag inte upplevt detta.
    Villemoa skrev 2009-08-16 22:46:50 följande:
    OM jag hade med Moa!! Fick iofs inte gå med kryckor men var knappt ute de två sista månaderna så ont hade jag. Kändes som man konstant blev huggen med kniv i ljumskarna, det strålade ner i benen och ryggen ska vi inte tala om! *vinkar till Fjosok*
  • Fjosok

    På tal om foglossningar. Har läst aslla vår trashdrottning Linda "Patsy" Rosings blogg dom senaste dagarna. Mest för att hon skriver så sabla illa att det blir stor humor bara det.

    Men där gick det upp och ner. Foglossningar ena dagen men nästa kunde man åka till Mallis och springa runt (medan ETA smällde bomber som man sedan kunde gråta ut över i kvällspressen)

    Men men ...

    Funkar det så? Att foglossningar kommer och går under en graviditet? Kan nada om det där men det låter inte så troligt :)

  • Villemoa

    Har aldrig hört att foglossningar skulle komma och gå...så var det inte för mig iaf utan snarare att de eskalerade dag för dag.


    Fjosok skrev 2009-08-16 22:50:47 följande:
    På tal om foglossningar. Har läst aslla vår trashdrottning Linda "Patsy" Rosings blogg dom senaste dagarna. Mest för att hon skriver så sabla illa att det blir stor humor bara det.Men där gick det upp och ner. Foglossningar ena dagen men nästa kunde man åka till Mallis och springa runt (medan ETA smällde bomber som man sedan kunde gråta ut över i kvällspressen)Men men ...Funkar det så? Att foglossningar kommer och går under en graviditet? Kan nada om det där men det låter inte så troligt :)
Svar på tråden Tantvarning 5