• Svar på tråden Tantvarning 5
  • passionsblomman

Min katt harblivit gale och så här några dagar fförsent fattat att hennes ungar flyttat. Så nu går hn här och gallskriker. *inser att hon kräver uppmärksamhet*

Vi ses hörni!

Natt natt.

• Aleta

dfk, jag är smålänning, så vi åkte via Oskarshamn.

Om man inte äter allt som går på kräftorna så får man inga hemma hos oss. Pappa bestämde den regeln och den gäller än.
    Han och mamma brukade ha en stor kräftskiva varje år där det bjöds kräftor, rostat bröd och ostkaka till efterrätt. Om någon av gästerna inte åt sina kräftor korrekt så fick de inte vara med nästa år ifall de inte lovade bot och bättring.

Hej Fjosok!
    Dina referat av Rosing-bloggen räcker för att jag ska hålla mig ljusår ifrån den.
    Foglossning är förresten inte kul. Det går att få lite lindring med akupunktur faktiskt. Det kör de med i vårt landsting och jag blev faktiskt bättre efter flera behandlingar.

• Im yours

Hej, o hej alla ni!

Det är tur att ordet kräfta ibland dyker upp i skaldjurs ätarscenariet Annars hade man ju kunnat undrat, på rent kul läste jag upp de ingående beskrivningarna för sonen. Kan meddela att hans ögon vidgade sig minut, för minut.

Jorå, ladies som undrar. Här ska skrivas manus, har en massa ideér + en alldeles självupplevd story i bakfickan. En otäck händelse som för mig innebar 100% psykos, och mycket lidande. Idag ska jag föresten träffa en sköterska från traumateamet. Lyckönskningar är behövliga då jag träffat minst en rejäl dumstrut sedan aug- 08. Det var då jag sökte behandling.

Nu ska jag komma med 3 ideér till filmmanus, och ev skriva för en kortfilm. Jag går i lära, kan man säga.

Och om varelsen Rosing, skulle kunna lära sig behärska åtminstone en sak (i taget) .......... kanske jag skulle fatta nått av det hon gör. Alltså jag hajpar nada

Ang förlossningar så har jag gjort 3 kejsarsnitt, ett för varje
    liten unge Jag har för trångt bäcken. Ingreppen har varit väl planerade, o jag klarade av dem bättre för var gång. Men som sagt, vad gör väl allt ontet. Då man ligger där med sitt lilla knyte.

Mmmmmmmmmmmm, jag såg 100 meters- finalen. Gosh vilken sprintertalang. Jag hyllade honom förra året, och gör det gärna igen!!!!!!

Nu ska denna tant hoppa in i duschen. Och kom ihåg, ny dag. Nya möjligheter. Kramar.

• Frulle

åååå jag känner nån frustration i kroppen!!
    Ni vet när det kryper och sticker och man vet inte vad det beror på!!!

Blir galen.

• Fjosok

Har själv suttit i ett långt samtal med en vän som ligger i skilsmässa. Känner just nu en väldig tacksamhet att jag inte själv var attraktiv på äktenskapsmarknaden när jag hade åldern inne. Att gå igenom det hon går igenom nu önskar jag ingen ...

• Fjosok

Sorry, menade inte att skapa dålig stämning. Bara så att det var så ... typ ;)

Hur är läget med er andra idag?

• Villemoa

Jag gick på Mälardalens Högskola. Läste mina ämnen som fristående kurser och sen läste jag AUO:n. Själv då?

Fjosok skrev 2009-08-16 23:20:35 följande:
    Villemoa: kul, var gick du då? vilken utbildning?
Svar på tråden Tantvarning 5