• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Cantaton

    Mm, jag växte upp där. Bodde där under nästan 20 år. Sedan har jag bott knappt två år i Huddinge och ett år i stan (och innan Täby i Vallentuna).


    Frulle skrev 2009-08-05 09:43:08 följande:
    Aha! Ja täby är mycket bra ställe!!!!
  • Frulle

    Jag bodde i Vallentuna i 12 år!


    Cantaton skrev 2009-08-05 09:46:22 följande:
    Mm, jag växte upp där. Bodde där under nästan 20 år. Sedan har jag bott knappt två år i Huddinge och ett år i stan (och innan Täby i Vallentuna).
  • Cantaton
    Jag bodde bara där i ett! Sedan har mamma och pappa bott där medan jag bott i Huddinge. Nu är ingen kvar varken i Täby eller Vallentuna (eller jo, mormor, farmor och moster...) Från att alla har varit samlade i Täby & Vallentuna är vi nu spridda i Täby, Vallentuna, Danderyd, Sollentuna, Åkersberga, Sundbyberg, Huddinge och Stockholm. Men det är fortfarande väldigt mycket norrort
    Frulle skrev 2009-08-05 09:53:07 följande:
    Jag bodde i Vallentuna i 12 år!
  • Cantaton

    Bergvägen. (Typ södra Bällsta, om det nu räknas till Bällsta.) Själv?


    Frulle skrev 2009-08-05 10:02:49 följande:
    Vart i V-tuna bodde du då?
  • Frulle

    Aha!
    Jag bodde först i Ormsta med familjen. Sen i Västergården och sen i Sörgården.


    Cantaton skrev 2009-08-05 10:05:12 följande:
    Bergvägen. (Typ södra Bällsta, om det nu räknas till Bällsta.) Själv?
  • Cantaton

    Ok Jag var i Vallentuna igår när jag firade min lille gudson.


    Frulle skrev 2009-08-05 10:07:21 följande:
    Aha!Jag bodde först i Ormsta med familjen. Sen i Västergården och sen i Sörgården.
  • Frulle

    hihi!

    Nu ska vi till läkaren med Bellis.. Hörs sen.


    Cantaton skrev 2009-08-05 10:08:18 följande:
    Ok Jag var i Vallentuna igår när jag firade min lille gudson.
  • Villemoa

    Jag döööör, sånt där kök och såna där badrum vill jag HA!!!! Har ett par kompisar som bott i Gribbylund men nu bor de i Sandbor fast jag tror det räknas till Kyrkbyn? Sen har vi ett par andra kompisar som bor ett stenkast därifrån.
    Det är fint i Täby men alldeles för långt bort och vi ville ha närmre till våra respektive hemstäder. Fast där vi bor nu är inte helt fel heller med tanke på att det är ett nybyggt område


    Frulle skrev 2009-08-05 09:13:04 följande:
    Nu ser inte utsidan och framsidan så roliga ut kanske, men vi ska åka o kolla påd et iaf. www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/477982
  • Cantaton

    Sandbor? Aldrig hört talas om


    Villemoa skrev 2009-08-05 10:31:51 följande:
    Jag döööör, sånt där kök och såna där badrum vill jag HA!!!! Har ett par kompisar som bott i Gribbylund men nu bor de i Sandbor fast jag tror det räknas till Kyrkbyn? Sen har vi ett par andra kompisar som bor ett stenkast därifrån. Det är fint i Täby men alldeles för långt bort och vi ville ha närmre till våra respektive hemstäder. Fast där vi bor nu är inte helt fel heller med tanke på att det är ett nybyggt område
Svar på tråden Tantvarning 5