• Svar på tråden Tantvarning 5
  • passionsblomman

    Jo, jag tror faktiskt det. Jag skulle bli jätteförvånad om de nobbade en så rutinerad resurs som han är.
    Dessutom känns allt så rätt med det här, och då måste det väl för tusan vara meningen att han ska ha ett jobb också!


    Frulle skrev 2009-08-01 23:25:49 följande:
    Ahaa.. 1 månad! Snart ju!! Jo nog får han jobbet. Tror du inte?!
  • Villemoa

    Håller tummarna!

    Blomman, tänk att om en månad bor ni i ert DRÖMHUS!!! TJOHOO!


    Frulle skrev 2009-08-01 23:07:50 följande:
    Nä inte så högt, men han gissade på 1,4-1,6.Han hade varit i ca 10-12 lägenheter i området och vår var bäst tyckte han om man såg till lägenhetens läge. Så om allt går vägen så belånar vi lägenheten lite mer och rustar upp för kanske 70.000:-. Kanske vi kan få vårat 1,7-1,8 då!
  • passionsblomman

    Ja himmel!

    *försöker fatta*





    *fattar inte*


    Villemoa skrev 2009-08-01 23:45:51 följande:
    Håller tummarna! Blomman, tänk att om en månad bor ni i ert DRÖMHUS!!! TJOHOO!
  • Soldemor

    God förmiddag!
    Vigseln igår var helt underbar! Brudens far är nog Jussi Björling reinkarnerad, vilken sångröst han hade! Och tärnorna sjöng stämsång som rena änglakören! Det var fyra solostycken! Men det var lite strul i början: Limousinen som skulle hämta bruden och tärnorna kom inte, så en av tärnornas pappa fick åka och hämta dem, stackars brud, hon var litet stressad när de kom fram. Paret hade blivit rekommenderad den biluthyrningen av slottet där de skulle ha sin fest, men de skulle INTE rekommendera dem vidare! Fy, vilket stressmoment!

  • lillabruden

    ledsen jag varit väck ett tag men har fan haft o göra heeeela tiden!!!! fick en oväntad husgäst m.m.....
    idag är inget undantag såklart, ska snabbt in o tvätta håret o sedan till frisören, nu ska det kapas sen är det städning o packning som gäller, Madeira imorgon

    ses igen om 2veckor!

    o lycka till me husen frulle o passionis!!!

  • didis

    Hälsningar från en semesterrusig didis!

    Är i Brantevik på Österlen och har det härligt, badade i havet igår och ska på picnic med son o svärmor idag. Maken spelar golf idag med svärfar.

    Jag har inte hunnit läsa ikapp men skickar en hälsning till er alla och särskilt till blomman som snart snart kommer att bo i ett sagohus!

    Ha det bra allihopa!!

  • Diz
    passionsblomman skrev 2009-08-01 23:49:53 följande:
    Ja himmel!*försöker fatta* *fattar inte*
    Det är lugnt, jag kan fatta åt dig!
    *hurrar högt för att blomman kommer närmre*

    Trollet tänker på dig/er... hojta om det är något.

    Förövrigt damp det ner ett paket i brevlådan häromdagen, ett visst troll hade skickat som tack för hjälpen med tackkorten. En blomstercheck, jättesött tant-kort och finfina servetter där det står "Det är ingen idé att hålla reda på hur gammal man är. Det ändrar sig hela tiden." Given servett till tantträffen, eller vad säger ni? Tack för paketet troll1, you made my day.
Svar på tråden Tantvarning 5