• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Villemoa

    Så fullkomligt underbart!! Så jag grät när han började spela ingångslåten och ni gick där tillsammans hela familjen! Ni var så fina och flickorna såå söta!


    Fjällbruttan skrev 2009-07-24 20:38:45 följande:
    www.youtube.com/watchJag har klarat det och så....www.youtube.com/watch Spara Blomman, även jag har brev till min farmor som jag skrivit, guld värda
  • Aleta

    Helt underbart!
    Ni är så himla fina! Vilken dag! (Älskar den gröna färgen också.

    (Jag har minsann haft en Zetor jag med en gång i tiden, fast betydligt skruttigare. )


    Fjällbruttan skrev 2009-07-24 20:38:45 följande:
    www.youtube.com/watchJag har klarat det och så....www.youtube.com/watch Spara Blomman, även jag har brev till min farmor som jag skrivit, guld värda
  • TinkerBelle

    Hej hej tanter, nu har maken kommit hem från sjukhuset. Man har konstaterat att svärmor har tumörer på skelettet. Man vet inte om dem är elakartade elelr inte. Man har inte hittat huvudtumören heller så det blir mera tester....

    Om nu tanten bara ville börja äta. Hon måste förstå att utan energi kan hon knappast överleva.

    Får se om vår resa till Kina blir av. Beror helt och hållet på vad som händer nästa vecka.

  • Aleta

    Ni behöver en stor kram båda två, så här kommer en:
    Kraaaaaaaaaaam.


    TinkerBelle skrev 2009-07-24 23:00:35 följande:
    Hej hej tanter, nu har maken kommit hem från sjukhuset. Man har konstaterat att svärmor har tumörer på skelettet. Man vet inte om dem är elakartade elelr inte. Man har inte hittat huvudtumören heller så det blir mera tester.... Om nu tanten bara ville börja äta. Hon måste förstå att utan energi kan hon knappast överleva.Får se om vår resa till Kina blir av. Beror helt och hållet på vad som händer nästa vecka.
  • TinkerBelle

    Tack!!! Det behövdes.


    Aleta skrev 2009-07-24 23:37:34 följande:
    Ni behöver en stor kram båda två, så här kommer en:Kraaaaaaaaaaam.
  • Im yours

    Vilket strålande vackert intåg fjällbruttan!!! Tack snälla du, för titten. Jag sa bara åhhhhhhhhhhh .......... fullkomligt bländande.

    Tninkerbelle; Tråkigt m svärmor, tänker att hon kanske varit livrädd just för att få en sådan diagnos. Därav hennes egoartade beteende. Hur som helst, skickar styrkekramr till dig, och din familj ♥ ♥

    Heloise, och Pantzer; Då är det dags för ert bröllop, önskar er en all lycka!!!

    Cantaton; Gå till en läkare på måndag. Jag är lite sakkunnig i känslorna du beskriver ....... Du behöver ta dig TID, för att orka ge dig TID. Och snälla, rara du ..... allt har sin tid. Kramizar.

    Blomman; Flyttpacka .......... har jag gjort, många, många gånger. Och som du säger, ni flyttar mot en ny framtid, kanske t.o.m till ett nytt sorts liv. Jag är så in i nordan glad för er skull.

    Frulle; Då ens barn blir sjuka stannar man till, o inser hur skört livet är. Bella klarar sig! Även om det är otäcka saker på vägen.

    Kramar till alla tanterna. Som jag brukar säga; Ny dag, nya möjligheter



  • passionsblomman

    Tinker: fy vad läskigt med tumörer och tester och alltihop!
    Jaag skickar mina varma kramar också!

    Cantaton: ja lyssna på tanterna här nu. Vi är ju några som vet en del om hur tvärstopp det kan ta.

    Heloise och Panzer: Idag är det er BRÖLLOPSDAG!
    HURRA för er och GRATTIS och klang och jubel!

  • passionsblomman

    Och : Tattattattaaaaam, det är Lillabrudens bröllopsdag!

    Fantastisk, härlig och underbar ska den bli och glädjen ska stå högt i tak. GRATTIS lilla gumman!

    GUUUUUU vad jag ser fram emot alla bilder som vi såklart ska få se nu snart...

Svar på tråden Tantvarning 5