• Svar på tråden Tantvarning 5
  • passionsblomman

    Mäklarna skulle förmedla vårt bud och vårt resonemang till dem igår, och vi räknar alltså med att vi borde höra något motförslag från dem idag och utifrån det fortsätter säkert förhandlingarna...

    ..vi tror inte att de tar det låga bud vi lagt, utan säger ett eget och så säger vi ett nytt osv tills vi landar där båda kan acceptera.

    Usch! Skitnervöst är det!


    Frulle skrev 2009-07-21 09:24:30 följande:
    Men Passion! När får ni nåt svar då?!?!
  • Frulle

    Men gud alltså. haha vad händer?! På typ 1 vecka har ni hittat ett urgulligt hus som ni nu BUDAR på dessutom!!

  • passionsblomman

    I know!!!

    För två veckor sedan visste vi bara att vi ville se det på riktigt, fick vänta till lördagen för att få se det, hem och vänta mera på bankprat och sånt...och så nu får vi se då vart det bär hän...

    Det har ringt 2 ggr på min mobil idag-båda gångerna blir hela familjen alldeles nervös. Fast än har det bara varit andra ärenden.


    Frulle skrev 2009-07-21 10:19:26 följande:
    Men gud alltså. haha vad händer?! På typ 1 vecka har ni hittat ett urgulligt hus som ni nu BUDAR på dessutom!!
  • passionsblomman

    Så kan man uttrycka det ja!

    Jag tror mitt hjärta brister om det går åt skogen. Faktum är att jag ALDRIG känt så här för ett hus och tanken på en flytt. Inte ens med de hus vi varit med och budat till det bistra avgörandet. Och inte ens för det vi faktiskt skrev på pappren till.


    Frulle skrev 2009-07-21 10:25:26 följande:
    mmm.. Förstår att det är pirrigt som satan!!!
  • Frulle

    Men varför skulle det gå åt skogen? VAD är det som kan göra att det skiter sig?


    passionsblomman skrev 2009-07-21 10:28:30 följande:
    Så kan man uttrycka det ja!Jag tror mitt hjärta brister om det går åt skogen. Faktum är att jag ALDRIG känt så här för ett hus och tanken på en flytt. Inte ens med de hus vi varit med och budat till det bistra avgörandet. Och inte ens för det vi faktiskt skrev på pappren till.
  • Cantaton

    Nu kommer jag ju att titta in här hela tiden bara för att kunna följa denna historia


    passionsblomman skrev 2009-07-21 10:28:30 följande:
    Så kan man uttrycka det ja!Jag tror mitt hjärta brister om det går åt skogen. Faktum är att jag ALDRIG känt så här för ett hus och tanken på en flytt. Inte ens med de hus vi varit med och budat till det bistra avgörandet. Och inte ens för det vi faktiskt skrev på pappren till.
  • Soldemor
    Cantaton skrev 2009-07-21 10:56:56 följande:
    Nu kommer jag ju att titta in här hela tiden bara för att kunna följa denna historia
    Jag med, sååå spännande! Passar jag mig inte noga nu, så kommer det antagligen stå något om Blommans husköp i vigseltalet hag försöker skriva!
Svar på tråden Tantvarning 5