• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Daa

    Hej på er!
    Första semesterdagen avklarad och det känns bra.

    Soldemor: grattis till det fina resultatet. Så roligt.

    Mulle: Jättesöt Bella i galleriet.

    Blomman: oooooh, håller tummar!! *svettas tillsammans med Villemoa*

    Hur går det för De Trötta Tanterna? Pigga igen?

  • passionsblomman

    Det MÅSTE gå vägen! Vi har lagt oss flera hundra tusen under vad som är vår övre gräns, så vadfasen, de få väl ta och möta oss lite halvvägs iallafall!

  • Heloise

    Grattis Blomman!

    Update ifrån Gävle T minus 4 och en slatt dag kvar till den stora dagen.

    Klänningen är jättefin, på en galje, inte riktigt lika fin på mig, jag får 4 tuttar i fram och två i bak, lägg till en tunna på magen och taaatatatatataaa en slöja i fel färg och ni förstår min totala lycka.

    Drömmer mardrömmar om att systern frå USA crashar bröllopet, men kan addera en till fasa; att tuttarna rymmer ifrån klänningen under knäböjet. Japp tack vare Panzer, som skrattande påpekade hur skojjigt det vore om jag klev på klänningen framtill när jag skulle upp ifrån knäböjet.

    Min stackars små axelbandsvana tuttar blir rädda och rymmer ner till naveln när de slipper ifrån axelbanden. Kanske ska prova locka fram dem med en sockerbit eller nått?

    Jag har massor med saker att göra men upptäcker att jag blir sittandes framför samma tv serie mumlandes en ruta, två rutor, tre rutor, fyra rutor, fem rutor, sex rutor, fina höft muskler, biceps, triceps och valkiga händer om och om igen som en jäkla mantra.( översättning jäkligt snygg kille i serien, tror inte han skulle påpeka hur kul en tuttut vore under vigseln, han är en gentleman)

    Summa summarum: en brud med 6 tuttar varav 2 är på rymmen, en tunna mitt på och en slöja som ser gul ut. Lägg till ett monsterbrännsår på armen och svarta ringar under ögonen och japp the perfect bride!!!

    Jag ville vara fin och klassisk och smal och fantastisk, men men men antar att jag och mina 6 tuttar och min tunna blir gifta iaf, har anlitat en övervakare som tar med sig bazookan ifall Panzer säger nej och efter middagen öppnar baren...

    Tack och hej ifrån bröllopslandet. BTW Lisen en av mina vänner uttryckte sig fint idag: H jag skulle hellre springa ett maraton i helvetet än gifta mig.

  • Heloise

    vill bara förtydliga en sak; jag vill faktiskt gifta mig och ser framemot dethaha, jag hade bara ett minisamanbrott idag. Tänkte ta det stora på måndag

  • Troll1

    Kikar in lite försiktigt...

    Grattis Tinkerbelle! Åhh, så vacker du var (ÄR)!

    Jaså, ska du kika på Pippi-huset blomman? Lycka Till!

  • Cantaton

    Ååååååååååååååååååh SPÄNNANDE!


    passionsblomman skrev 2009-07-20 19:51:49 följande:
    HALLÅÅÅÅÅÅÅ!!!! VI har lagt ett första bud på huset!!!!!!!!!!!!!Nu får vi se vad säljarna säger. Vi har lagt oss REJÄLT under utgångspriset men sagt att vi vill ha en dialog med säljaren om vad som kan vara acceptabelt för båda.Jag håller nu på att avlida av spänning!
  • passionsblomman

    Heloise: Gud vad roligt skrivet! Inte sammanbrottet i sig då, utan beskrivningen. Du ska se att allt blir jättebra och att de TVÅ tuttarna stannar där de ska tills du frivilligt släpper ut dem-efter att baren stängt förslagsvis.

    Trollet: Vad fasen, var har du varit så lämnge! Kikar? Nä, vi BJUDER och i mitt huvud och mitt hjärta så bor jag redan där.

    Nu har jag plockat kantareller och promenerat igen kl halv fem. Nuu är kaffet klart. Vem vill ha?

  • Im yours

    Heloise; Hmmmmm ........... det låter som om du strax ska gifta dig, el nått

    Blomman; Vad härligt med dessa kantarellomginingar. Hos mig finns bara äckelslemmiga sniglar, skator, och på sin höjd några vildrosbuskar. Men rosorna doftar ljuvligt.

    Jag ska strax hoppa in i duschen. Begriper inte vad som håller på att hända. Jag har drömt om klasskamrater sedan högstadiet i flera nätter????? B.la om min lågstadiekärlek, Jens. Usch han slutade sina dagar på en T-centralstoalett, överdos. För några år sedan

    Cy.

  • Soldemor

    Tack alla tanter för gratulationerna till Solde! Hon svassar omkring hemma med hög svansföring, hon verkar såå medveten om hur grann hon är! Och Nisse Hult (Amaretto alltså) pussar på henne och tvättar henne. Han är så söt han också, även om han på utställningar ständigt blir ex2. Vi älskar honom ändå reservationslöst!

    Hur går det med buden, Blomman?

Svar på tråden Tantvarning 5