• Svar på tråden Tantvarning 5
  • lillabruden

    helt beroende på.... vissa tycker det är jättejobbigt med sprutor t.ex o då blir man mentalt trött... sen kanske du hade lågt blodsocker innan dem tog prover...eller så har du helt enkelt *viskar* blivit tant!!!
    kom nu så sover vi

  • Soldemor
    lillabruden skrev 2009-07-20 15:46:39 följande:
    helt beroende på.... vissa tycker det är jättejobbigt med sprutor t.ex o då blir man mentalt trött... sen kanske du hade lågt blodsocker innan dem tog prover...eller så har du helt enkelt *viskar* blivit tant!!! kom nu så sover vi
    *Lägger mig bredvid, snarkar redan, hård helg*
  • Cantaton

    Haha.


    lillabruden skrev 2009-07-20 15:46:39 följande:
    helt beroende på.... vissa tycker det är jättejobbigt med sprutor t.ex o då blir man mentalt trött... sen kanske du hade lågt blodsocker innan dem tog prover...eller så har du helt enkelt *viskar* blivit tant!!! kom nu så sover vi
  • lillabruden

    *petar lite nätt för att tysta snarket*

    haha jag somnade faktiskt rekordsnabbt igår!!!! Problemet var bara att jag somnade medans alla gäster satt i vardagsrummet! men m2b kan vara en bra värd när han vill tydligen


    Soldemor skrev 2009-07-20 15:48:23 följande:
    *Lägger mig bredvid, snarkar redan, hård helg*
  • dfk

    lillabruden- då är man trött med all rätt! bra att din blivande kunde charmera gästerna.
    Men soldemor! Grattis till BIS!
    Frulle- söt dotter, och lycka till med ögonoperationen!

  • passionsblomman

    HALLÅÅÅÅÅÅÅ!!!! VI har lagt ett första bud på huset!!!!!!!!!!!!!
    Nu får vi se vad säljarna säger. Vi har lagt oss REJÄLT under utgångspriset men sagt att vi vill ha en dialog med säljaren om vad som kan vara acceptabelt för båda.

    Jag håller nu på att avlida av spänning!

  • dfk

    Jag håller tummar och tår för att huset ska bli ert passion! Håll oss uppdaterade!!

  • passionsblomman

    Haha! Det kan du räkna med! Ni kommer inte undan!!!


    dfk skrev 2009-07-20 20:27:17 följande:
    Jag håller tummar och tår för att huset ska bli ert passion! Håll oss uppdaterade!!
  • Villemoa

    Men så roligt, grattis!

    Frulle, vad är det för spel du spelat som gjort dig helt vimmelkantig?


    Soldemor skrev 2009-07-20 08:56:48 följande:
    God morgon! Innan jag börjar projekt "läsa ifatt" vad tanterna har gjort under helgen, måste jag bara berätta:Börjar med en fanfar: Taataraataraa! Vår Soldis blev BIS huskatt långhår på Skånekattens utställning i Osby i lördags! Supersnäckan! Hon hade gnistrande svart päls sade domaren och sa dessutom en massa vackra saker om hennes smaragdgröna ögon och skrev "I love you" i protokollet! Är jag stolt matte till fröken Vacker?
  • Villemoa

    Men SÅÅÅÅ SPÄNNANDE!!! Blir ju alldeles svettig å era vägnar! Hoppas, hoppas, hoppas, HOPPAS att de accepterar ert bud så att ni kan få drömhuset!!!


    passionsblomman skrev 2009-07-20 19:51:49 följande:
    HALLÅÅÅÅÅÅÅ!!!! VI har lagt ett första bud på huset!!!!!!!!!!!!!Nu får vi se vad säljarna säger. Vi har lagt oss REJÄLT under utgångspriset men sagt att vi vill ha en dialog med säljaren om vad som kan vara acceptabelt för båda.Jag håller nu på att avlida av spänning!
Svar på tråden Tantvarning 5