• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Soldemor
    Frulle skrev 2009-07-20 13:23:44 följande:
    Otroligt!
    Ja, det skulle de veta, som lämnade henne utanför katthemmet tillsammans med 10 andra katter inknölade i några transportburar.
  • passionsblomman

    Skitskallar!


    Soldemor skrev 2009-07-20 13:30:11 följande:
    Ja, det skulle de veta, som lämnade henne utanför katthemmet tillsammans med 10 andra katter inknölade i några transportburar.
  • Cantaton

    Ouugh...

    Tur att fina människor som du finns då - som UPPENBARLIGEN tagit VÄLDIGT väl hand om henne för att hon ska kunna gå och vinna priser


    Soldemor skrev 2009-07-20 13:30:11 följande:
    Ja, det skulle de veta, som lämnade henne utanför katthemmet tillsammans med 10 andra katter inknölade i några transportburar.
  • Im yours

    Usch för alla som skaffar djur, o sedan inte orkar bry sig om dem.

    Solde; Grattiskramar till en stolt kattmamma.

    Lycka till med ögonoperationen Frulle!

    Blomman; Nu blir det allt till att du vilar lite. Jag håller alla tummar, o tår för att husköpet ska lyckas. Äääääääääääär såååååå spännande.

  • Cantaton

    Ooh, är inte det läskigt?


    Frulle skrev 2009-07-20 13:04:10 följande:
    oooo blä.. Jag har nu suttit i nästan 5 timmar och spelat nåt spel på datan. Jag mår otroligt illa nu och är HELT yr!! Kan inte ens kolla på dataskärmen!! haha..Och nästa vecka ska jag lägga mig på operationsbordet.. Gjorde en laseroperation (ögonen) för snart 1 år sen och nu ska jag göra om den på ena ögat...
  • Soldemor
    passionsblomman skrev 2009-07-20 13:49:46 följande:
    Skitskallar!
    Bara förnamnet! Hon var bara några veckor gammal och jättesjuk!
  • lillabruden

    va kul me sköhetsmisse

    tänker på er passionis!!!! *hållar alla fingrar o tår o hårtoppar*

    frulle, vad är det för en op? sån för att fixa så man slipper glasögon? har funderat på en sån...

    det känns som att alla ringer, smsar o drar i mig denna veckan medans jag bara vill mysa o ta det lugnt! men men....vad ska man göra?!

    Röda pölser någon?

  • Cantaton

    Trött jag är... Sova middag kanske? Sååå mkt har jag inte gjort idag för att bli så trött. Hämtade ut min kompis brudskor i Sumpan och lämnade tillbaka några hon hade lånat, åkte in till stan igen och skrev in mig för att ge blod och tog lite prover och så tittade jag i två affärer innan jag tog bussen hem.

  • lillabruden

    men jhar dem dragit blod är det inte sä konstigt!!! ta en tuppis, du o jag


    Cantaton skrev 2009-07-20 15:22:50 följande:
    Trött jag är... Sova middag kanske? Sååå mkt har jag inte gjort idag för att bli så trött. Hämtade ut min kompis brudskor i Sumpan och lämnade tillbaka några hon hade lånat, åkte in till stan igen och skrev in mig för att ge blod och tog lite prover och så tittade jag i två affärer innan jag tog bussen hem.
  • Cantaton

    Men de har ju bara tagit till lite prover, ska man väl inte behöva bli trött av?


    lillabruden skrev 2009-07-20 15:34:28 följande:
    men jhar dem dragit blod är det inte sä konstigt!!! ta en tuppis, du o jag
Svar på tråden Tantvarning 5