• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Frulle

    Annars hade det väl inte varit kul heller!!


    Panzerfaust skrev 2009-07-19 21:01:30 följande:
    Pust! snart bröllop!Varför känns det som jag glömt en miljon saker?
  • Villemoa

    Jag har städat jag, inge roligt men svärmor och svärfar kommer på besök imorgon så då måste man städa undan dammråttorna

    Jättefina bilder på Bella!! Så söt hon är och vilka fina blå ögon hon har!!


    Frulle skrev 2009-07-19 20:13:17 följande:
    Hej ladies! Vad sysslar ni med då??
  • Panzerfaust

    Vi får hit en tjej som ska städa kåken åt oss imorgon

  • Villemoa

    Lyllos er!! Men jag antar att ni har liiite annat att tänka på inför lördagen


    Panzerfaust skrev 2009-07-19 22:07:09 följande:
    Vi får hit en tjej som ska städa kåken åt oss imorgon
  • Panzerfaust
    Villemoa skrev 2009-07-19 22:14:00 följande:
    Lyllos er!! Men jag antar att ni har liiite annat att tänka på inför lördagen
    Morsan tyckte H såg sliten ut och ringde tjejen som brukar städa hos henne och "bjöd" oss på det.
  • Villemoa

    Vilken härligt mamma och svärmor!! Ska se om jag inte kan få min svärmor att putsa våra fönster imorgon, alla 19st med 3-glas....


    Panzerfaust skrev 2009-07-19 22:21:16 följande:
    Morsan tyckte H såg sliten ut och ringde tjejen som brukar städa hos henne och "bjöd" oss på det.
  • Aleta

    Jag tyckte det var idel skönheter på varenda bild!


    Frulle skrev 2009-07-19 20:30:15 följande:
    Aha!Själv har jag blivit tvingad att åka o handla glass åt mannen.O kolla bilden jag la in på Bella i galleriet.. Så söt där tycker jag!!
  • lillabruden

    så söt Bella!!!

    o Eye of the Tiger o Final Countdown är ett måste på singstar! har själv 2nya favvosar, Tusen och en natt och We are all the winners!!

    hade en underbar dag igår med vännerna o träffade vännen från australien!! det är motvilligt jag får erkänna att all smärta man upplevt är det som hjälper en klara av det nya som kommer och inse det underbara i sitt liv. Jag har aldrig trott jag skulle få så udnerbara vänner!!

    nu ska jag äta del 2 av min "nyttiga" frukost...det började med 2röda pölser....o nu blir det kakor från australien

  • Soldemor

    God morgon!
    Innan jag börjar projekt "läsa ifatt" vad tanterna har gjort under helgen, måste jag bara berätta:
    Börjar med en fanfar: Taataraataraa! Vår Soldis blev BIS huskatt långhår på Skånekattens utställning i Osby i lördags! Supersnäckan! Hon hade gnistrande svart päls sade domaren och sa dessutom en massa vackra saker om hennes smaragdgröna ögon och skrev "I love you" i protokollet! Är jag stolt matte till fröken Vacker?

  • Soldemor
    dfk skrev 2009-07-17 17:07:06 följande:
    FL är jag så sällan inne på, men visst finns det dumsnutar där.Nä vi får hålla oss i vår mysiga tråd istället.Idag fyller jag är och maken ska göra jordgubbstårta på min uppmaning. Han ropar lite nervöst om han ska sockra på tårtan...Han vill veta hur mycket saft han ska hälla på bottnarna. Men han har god hjälp av yngsta dottern som talar om hur pappa ska göra med tårtan.
    Grattis väldigt i efterskott!
Svar på tråden Tantvarning 5