• Svar på tråden Tantvarning 5
  • dfk

    Tack för grattis i efterskott!

    Passion- kantareller som är så gott, vill genast ut i skogen och leta!!! Man skulle ha en "svamp-spårar" hund med sig. Jag tycker att det är jättekul att leta svamp, tyvärr hittar jag inte så många. Jag har några kantarellställen jag brukar gå till, men det brukar vara någon före mig som också har hittat "mitt" kantarellställe. Kanske ska jag gillra lite fällor runt mitt ställe?!

    Jag älskar Ricky Martin!

  • passionsblomman

    Åh vad jag arbetar och står i och är flitig som en myra...

    Innan min sambo vaknat i förmiddags hade jag sågat ner det sista äppelträdet REJÄLT. Flera av grenarna var så tjocka att vi kan ta dem till ved och jag är nu alldeles mör i armarna-igen.

    Sedan ska ju allt riset dras också och i den högen hamnade även syrenernas överfödiga grenar och en annan buske.
    Nu fick jag blåsor av allt riskånkande, men Guuuuu vad vi bättrat på sjöutsikten!

    Städat av det värsta härinne och så renasat kantarellerna och donat med tvätten...

    Nu är jag as-trött efter att ha varit vaken så länge så jag tror det ska vilas lite middag nu.

  • Cantaton

    Jag har under gårdagskvällen/-natten och lite idag läst "Idébok", "Idébok för service" och halva "Idébok 2". Sedan har jag försökt spåna lite idéer själv, städat, diskat... Sambon har nu precis kommit innanför dörren efter en helg i Nossebro.


    Frulle skrev 2009-07-19 20:13:17 följande:
    Hej ladies! Vad sysslar ni med då??
  • Frulle

    Aha!
    Själv har jag blivit tvingad att åka o handla glass åt mannen.

    O kolla bilden jag la in på Bella i galleriet.. Så söt där tycker jag!!

  • Cantaton

    Jättesöt - framför allt på den där hon lutar sig fram o ler


    Frulle skrev 2009-07-19 20:30:15 följande:
    Aha!Själv har jag blivit tvingad att åka o handla glass åt mannen.O kolla bilden jag la in på Bella i galleriet.. Så söt där tycker jag!!
  • Frulle
    Jo hon är gullig där!! Blev lite stolt!
    Cantaton skrev 2009-07-19 20:51:55 följande:
    Jättesöt - framför allt på den där hon lutar sig fram o ler
  • Panzerfaust

    Pust! snart bröllop!

    Varför känns det som jag glömt en miljon saker?

Svar på tråden Tantvarning 5