• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Villemoa

    Oooh, tänk om Ken Lee kunde finnas på Singstar!! Den hade ju varit jätterolig att sjunga Tänk bara alla oss tanter och lillabrudens 3D-glasögon går laget runt

  • Im yours

    Grattis, grattis dfk! Lite sent, m det kommer från hjärtat

    Singstar, jag köpte två paket mjukvara. Glömde bara att vi inte hade nått playstation Lite så har jag det ........ med "tekniska underverk.

    Jag gillar att tralla med, visserligen hellre än bra med det är väl det som är kul. Får jag önska en låt till vårt eget singstar, blir det nått sånt här Man kan oxå bränna några kalorier på danseri, gissa om dammråttorna flyger o far. When she moves, she moves..........





    Massor av grattis till nästa helgs brudpar!!!

    Thinker; Jag hoppas ni klarade er från regn. Vi har haft strålande solsken ett par dagar igen. Just nu, blåser det nattavindar av det friska slaget.

    Cantaton; Hur var frankrikeresan. Jag längtar oerhört mycket till Paris .......... oui. Så är det......

    Ta hand om er kära vänner.

  • Cantaton

    åååh en nattuggla!

    Frankrike var ljuvligt. Strålande sol och 30-36 grader. Supersnälla o skötsamma ungdomar och ett bra veckoprogram. Så det var toppen

  • passionsblomman

    Det sägs att gamla tanter slutar sova och vaknar svintidigt på mornarna. Jag ser att det stämmer...

    03.11 I´m yours!
    03.15 Cantaton!

    Och jag då? Vad skulle jag vakna vid halv tre för?
    Och tillslut var det ju lika bra att stiga upp. Halv fem gick jag ut på promenad och som tur var hade jag min luv-tröja på mig, som förutom luva även har en rejäl ficka på magen....

    ...för jag hittade kantareller, hela magfickan proppfull. Så nu blir det äggröra med smörstekta kantareller och småtomater och lite bacon till här framåt förmiddagen när vi dragit lite mer ris.

    Kattungarna vaaknade för en liten stund sedan och hoppar runt som tossiga därute i gräs och buskar. De ser så söta och pluttiga ut, men när deras mamma släpper ner en mus eller som igår-fågelunge-framför dem, så är det *gnafs gnafs* så har de på äkta rovdjursmanér knastrat i sig sagda byte på ett ögonblick!

    Jag ska nog vara glad att jag kom ut på min promenad, för idag kommer det att regna MYCKET, det känns i hela luften.

    Vill någon annan ha lite kaffe? Det är alldels nybryggt.

  • lillabruden

    smittar mina nattliga vanor av sig? hehehe
    här är det dålig mage pga nerver i stress....små utslag oxå i ansiktet är ju helt lugnt egentligen!!

    Passionis...guuuuud så gott det låter!!! Får man lite svamp efter kaffet oxå
    Jag kan bjuda på nybakad baguett med kripssallat och skagenröra, och nypressad äpplejuice

    idag ska det förhoppningsvis inte regna så vi kan ha tipsrunda i parken med våra vänner! men befarar att vi får ställa in....ska regna en gång i timmen typ enligt norska vädersidor, smhi säger det ska bli regnfritt efter 12 men ändå blött och danska sidor spår 2timmars uppehåll....vad ska man tro?!?!

    Och hur blir lördagen

    idag ska jag även träffa min australiensiska vän som jag träffat via nätet, aldrig träffats i verkligheten!!! Hon är i malmö över dagen sen iväg till Litauen för att komma igen på bröllopet o en vecka
    pirrigt!!!

    tips på svenska grejer att bjuda på? Jag tänkte Janssons frestelse och Flygande Jakob? Och spettekaka såklart

  • Cantaton

    Haha... sedan om man GÅR UPP tre eller lägger sig tre... det är ju liiite olika saker. Där är jag fortfarande mer åt tonåringshållet än tanthållet

    Underbart med kantareller!

    Kaffe avstår jag dock, även där är jag mer tonåring än tant

  • Im yours

    Haha, jag var uppe i ottan redan som barn. Jag menar, om man inte stundtals var redo för allt spännande som kunde tänkas hända då vanligt folk sov ..... hur och vad

    Jag dricker för lite kaffe. Eftersom jag efter en, o annan kopp får problem med- Just det, nattsömnen Men te i alla former funkar.

    Blomman; Du gjorde apselut rätt då du gick ut och luftade dig. Här regnar det som bara den. Kanske borde jag börja rita mönster, till de dockkläder som ska sys till Smillas leksaker. Har lånat två böcker från bibblan m jättefina kläder. Lite 60-tals stuk

    Cantaton; Vad härligt det låter, j`a taime france.

    Lilla bruden; Någon sa, att regn på bröllopsdagen betyder att det alltid kommer att finnas pengar i brudparets hem

    Dagen till ära delar jag med mig av dagens blogg.

    metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp

    Vi ses och hörs!! / Liz

  • Villemoa

    Ricky Martin får helt klart vara med på Singstar! Han är verkligen en man som kan få en att svänga sina lurviga!
    Jag ska definitivt sjunga "Eye of the Tiger" när vi sammanstrålar

    Kaffe vill jag också ha, minst en kopp för att vakna till om morgnarna. Min "del" av kantarellerna skänker jag bort då jag ätit kantareller två dagar den här helgen

Svar på tråden Tantvarning 5