• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Frulle
    Ja.

    Men nu har den spårat ut så det är inte kul längre..
    Jag kan ta kritik om den är ges på ett bra sätt. Men om någon säger saker om mig som mamma, som att jag inte skulle vara lämplig pga karviga saker så går jag i taket.. HELT oprovocerat. Det finns inget värre än när någon kommenterar ens mammaroll. Och när det är någon man aldrig ens träffat! *ryser*

    Ok nu har dom inte där sagt något om mig som mamma, men hon har varit på bra många om det.
    Daa skrev 2009-07-17 08:22:18 följande:
    Nä, det är ju sant. Trist bara med folk som inte kan ta kritik. Eller när någon retas lite. Är det fortfarande tråden om mammor som vill gå på krogen?
  • Daa

    Nä, usch för att bli dömd på det sättet. Kan också tänka mig att det är extra känsligt med mammarollen.


    Frulle skrev 2009-07-17 08:24:36 följande:
    Ja.Men nu har den spårat ut så det är inte kul längre..Jag kan ta kritik om den är ges på ett bra sätt. Men om någon säger saker om mig som mamma, som att jag inte skulle vara lämplig pga karviga saker så går jag i taket.. HELT oprovocerat. Det finns inget värre än när någon kommenterar ens mammaroll. Och när det är någon man aldrig ens träffat! *ryser*Ok nu har dom inte där sagt något om mig som mamma, men hon har varit på bra många om det.
  • Daa

    Men det följer ju med en massa saker!


    Aleta skrev 2009-07-17 09:21:15 följande:
    Ojojoj! 4500:-
  • Aleta

    Ja du har rätt, förlåt! Usch så snål jag är. Jag kanske ska slå till då?


    Daa skrev 2009-07-17 09:22:09 följande:
    Men det följer ju med en massa saker!
  • dfk

    Hihi! Det var lite saftigt pris för min smak....

    Jag trodde först att det var en skämtannons, men jag tror kanske också att det är nog någon som älskar sina små marsvin väldigt mycket och är mån om att dom får det bra och inte blir ormmat eller nåt.
    Samtidigt lite gulligt skrivet, hon är ju väldigt beskrivande hur man ska ge dom c-vitamin med jordgubbssmak.
    Tror ni att hon får dom sålda? Det tror inte jag.

  • dfk

    lillabruden! Då börjar det snart att dra ihop sig till giftermål, och då du ska bli fru!!!Tjiho!

Svar på tråden Tantvarning 5