• Svar på tråden Tantvarning 5
  • passionsblomman


    Vad fasen gör du DÄR!
    VILL du bli förbannad eller?
    Frulle skrev 2009-07-16 16:08:20 följande:
    jag HAAATAR några på fl just nu!!! ÅÅÅÅÅ puckon!!!!
  • Frulle

    men GUUUD!!!

    Jag DÖÖÖR! haha. Men jag gav iaf just en trumpetfanfar till den som kom med det meest puckade inlägget.. Så nu inväntar jag bara en anmälan och en avstängning.


    passionsblomman skrev 2009-07-16 16:09:15 följande:
    Vad fasen gör du DÄR!VILL du bli förbannad eller?
  • Im yours

    Haha....... här råder Amors lag. Vi bor på hotell i helgen. Dessförinnan ska jag till frissan, fixa naglar och kläder. Lite som att gifta sig faktiskt

    Kramar till alla goa vänner här i tråden.

  • Aleta

    Oooh hotell!

    Fast vi skickade iväg barnen med mormor och farmor igår. En hel ljuvlig timme för oss själva!

    Im yours skrev 2009-07-16 16:41:06 följande:


    Haha....... här råder Amors lag. Vi bor på hotell i helgen. Dessförinnan ska jag till frissan, fixa naglar och kläder. Lite som att gifta sig faktiskt Kramar till alla goa vänner här i tråden.
  • Heloise

    Nu har jag röjt upp inför städningen, dessutom har jag tagit fram jordgubbar ur frysen och tänkte göra lite sylt.

    Mulle Murphy och ja går waaaaaaay back, tyvärr. Han är nästan som en skyddsängel för mig och Panzer, så fort saker ser halvbra ut så kraschar en dator eller bilen går sönder eller så blir en katt sjuk. Jag menar hade vi inte Murphy som drog ner oss under marken så fort vi svävar lite ovanför så vet jag itne hur det skulle gå

  • Daa

    Heloise skrev 2009-07-16 17:16:01 följande:


    Nu har jag röjt upp inför städningen, dessutom har jag tagit fram jordgubbar ur frysen och tänkte göra lite sylt.Mulle Murphy och ja går waaaaaaay back, tyvärr. Han är nästan som en skyddsängel för mig och Panzer, så fort saker ser halvbra ut så kraschar en dator eller bilen går sönder eller så blir en katt sjuk. Jag menar hade vi inte Murphy som drog ner oss under marken så fort vi svävar lite ovanför så vet jag itne hur det skulle gå

    Ja, se Murphy... Han verkar vara lite överallt.
  • Frulle

    Jasså är det DEN Murphy ni pratar om!?!?!? Jag trodde det var Eddie!!
    Ja men den Murphy känner vi mycket väl. I dont like him.


    Heloise skrev 2009-07-16 17:16:01 följande:
    Nu har jag röjt upp inför städningen, dessutom har jag tagit fram jordgubbar ur frysen och tänkte göra lite sylt.Mulle Murphy och ja går waaaaaaay back, tyvärr. Han är nästan som en skyddsängel för mig och Panzer, så fort saker ser halvbra ut så kraschar en dator eller bilen går sönder eller så blir en katt sjuk. Jag menar hade vi inte Murphy som drog ner oss under marken så fort vi svävar lite ovanför så vet jag itne hur det skulle gå
  • Daa

    Nu behöver maken hjälp i garaget. Bäst jag hakar på.

    En kort sväng in på BT blev det.

Svar på tråden Tantvarning 5